flisa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Apropos denne linken...http://www.dagbladet.no/weblogg/?show=blogg&id=4002000000663 Plutten på 8 spurte meg her om dagen - "hvorfor kan jeg ikke si FITTE?" - og jeg fortalte jo at det var stygt, og at man skulle si tissen eller vagina eller musa eller noe sånt. Og hun sa, som sant var: "men det er jo bare F og I, to T-er og en E etterhverandre - hvorfor kan det ikke hete FITTE da?" ...jeg måtte likevel si at det sier vi ikke her i huset *svett* 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ugjennomtrengelig og uslåelig barnelogikk, som vi ikke kan gjøre annet enn å understrykke (da vi ikke kan argumentere mot) :-) "........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Ugjennomtrengelig og uslåelig barnelogikk, som vi ikke kan gjøre annet enn å understrykke (da vi ikke kan argumentere mot) :-) "........................................." det er ikke alltid lett å være mamma -men veldig morsomt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.