Mistera Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Trenger virkelig noen tips nå, til sanger å laste ned... Da tenker jeg på fine ballader, og sanger man kan syyynge til;) Hilsen en tom 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 "Oh, lover of mine... When it hurts SO bad, I wanna hold you in my arms... make me feel like you wanna be - a lover of mine.." (Alannah Myles) "Cos I`m your laaady.. and you are my maa-aan..etc" (for eks. Celine Dion) "Aaaaall byyy myyyyseee-eelf.. don`t wanna be.. aaaall byy myyy-yyyseelf - anymore!!" (nok en gang for eks. Celine Dion) Sånne du mener? 0 Siter
collins Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 "Oh, lover of mine... When it hurts SO bad, I wanna hold you in my arms... make me feel like you wanna be - a lover of mine.." (Alannah Myles) "Cos I`m your laaady.. and you are my maa-aan..etc" (for eks. Celine Dion) "Aaaaall byyy myyyyseee-eelf.. don`t wanna be.. aaaall byy myyy-yyyseelf - anymore!!" (nok en gang for eks. Celine Dion) Sånne du mener? Den midterste var med Jennifer Rush. 0 Siter
gutt23 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Den midterste var med Jennifer Rush. men celin dion hadde en mye bedre utgave! 0 Siter
Mistera Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 "Oh, lover of mine... When it hurts SO bad, I wanna hold you in my arms... make me feel like you wanna be - a lover of mine.." (Alannah Myles) "Cos I`m your laaady.. and you are my maa-aan..etc" (for eks. Celine Dion) "Aaaaall byyy myyyyseee-eelf.. don`t wanna be.. aaaall byy myyy-yyyseelf - anymore!!" (nok en gang for eks. Celine Dion) Sånne du mener? hehe... nei ikke sippe sanger, har ikke kjærlihetssorg heller;) Men vil syynge, av litt nyere datoer... kansje lære noe nytt... uten sånn... baramarrrabimm greier;) 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Den midterste var med Jennifer Rush. Rush og Dion - fritt valg 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Kelly Family - I can't help myself Maria Arredondo - Burning Karyn White - Superwoman Prince - Purple Rain Al Greene - How can you mend this broken heart Nick Lachey - This I swear Muse - Unintended Rod Stewart - I don't want to talk about it Eva Cassidy - Songbird No Mercy - when I die Olivia Newton John - Hopelessly devoted David Gray - Sail Away Et lite udrag på soveromscd'en min ) 0 Siter
collins Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 men celin dion hadde en mye bedre utgave! Nei. Overhodet ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.