Gjest Masterstudenten Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 fikk endelig en begrunnelse på en bacheloroppgave og i begrunnelsen så står det at " innholdet preges av å være fragmentert fremstilt. dette gjelder også problemstillingene". Betyr det med andre ord at jeg har grepet over litt for mye? At jeg ikke har vært grundig nok men bare skrevet overfladisk? hva legger dere i ordet "fragmentert"? kan man be om en begrunnelse på begrunnelsen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Fragmenter jo deler, jeg hadde tolket det dithen at besvarelsen var for oppdelt. Men det kan godt hende at jeg er fullstendig på bærtur. 0 Siter
citoyen Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Fragmentert betyr oppstykket. Sannsynligvis har du kommet med argumentene "hulter til bulter", slik at det er vanskelig å følge sammenhengen i framstillingen fra premisser til konklusjon. 0 Siter
favn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 I tillegg til det citoyen sier om hakkete, ukonsistent framstilling, virker det som om du ikke har en helhetlig, samlet problemstilling. 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 At de ulike delene er hver for seg ufullstedige? 0 Siter
Gjest Masterstudenten Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 I tillegg til det citoyen sier om hakkete, ukonsistent framstilling, virker det som om du ikke har en helhetlig, samlet problemstilling. jeg er enig i at fremstillingen kan virke hakkete men ikke at problemstillingen min er det. 0 Siter
Gjest Masterstudenten Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 I tillegg til det citoyen sier om hakkete, ukonsistent framstilling, virker det som om du ikke har en helhetlig, samlet problemstilling. jeg er enig i at fremstillingen kan virke hakkete men ikke at problemstillingen min er det. 0 Siter
favn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 jeg er enig i at fremstillingen kan virke hakkete men ikke at problemstillingen min er det. Du kan jo prøve å klage? I så fall går oppgaven til en annen sensor som ikke er kjent med første karakter. Eller er det bare godkjent/ikke godkjent? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 "Oppstykket" er vel kanskje et adekvat synonym? "..........................................." 0 Siter
pirko Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Sånn som jeg tolker det så er det at det mangler en rød tråd...at delene i oppgaven bygger på hverandre... 0 Siter
Gjest Masterstudenten Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Du kan jo prøve å klage? I så fall går oppgaven til en annen sensor som ikke er kjent med første karakter. Eller er det bare godkjent/ikke godkjent? det er bokstavkarakterer. Jeg har fått en C. Vet ikke om det er en stabil C eller om det kan tippe over til B eller D. men vet sensoren som har gitt meg begrunnelsen om det hvis jeg bestemmer meg for å klage? 0 Siter
favn Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 det er bokstavkarakterer. Jeg har fått en C. Vet ikke om det er en stabil C eller om det kan tippe over til B eller D. men vet sensoren som har gitt meg begrunnelsen om det hvis jeg bestemmer meg for å klage? Ved klage får du først en begrunnelse fra sensor. Da er det meningen at du liksom skal godta begrunnelsen eller gå videre med klage og få vurdert besvarelsen på nytt. Det gjør du jo selvsagt. Så kommer ny sensor inn i bildet. H*n vet verken karakter eller begrunnelse gitt av første sensor. 0 Siter
Gjest Masterstudenten Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ved klage får du først en begrunnelse fra sensor. Da er det meningen at du liksom skal godta begrunnelsen eller gå videre med klage og få vurdert besvarelsen på nytt. Det gjør du jo selvsagt. Så kommer ny sensor inn i bildet. H*n vet verken karakter eller begrunnelse gitt av første sensor. men hvis jeg bestemmer meg for å klage så må jeg jo vise til hva som er blitt skrevet i begrunnelsen eller? hvordan kan da en ny sensor ikke vite hva den første har skrevet i begrunnelse? 0 Siter
favn Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 men hvis jeg bestemmer meg for å klage så må jeg jo vise til hva som er blitt skrevet i begrunnelsen eller? hvordan kan da en ny sensor ikke vite hva den første har skrevet i begrunnelse? 'men hvis jeg bestemmer meg for å klage så må jeg jo vise til hva som er blitt skrevet i begrunnelsen eller?' Nei. 'hvordan kan da en ny sensor ikke vite hva den første har skrevet i begrunnelse?' Hvordan? H*n leser den ikke, får den ikke i hende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.