Gå til innhold

drypp/slag


evelyn

Anbefalte innlegg

Kort fortalt:

Svigermor som er slagrammet fikk for noen uker siden konstatert et drypp , nå har hun igen blitt svimmel, datt og har etter det mistet evnen til å gå (hun er fra før lammet i ene siden fra tidligare slag)

Svigermor og svigerfar dro til lege nå men ble sent hjem igen uten nærmare undersøkelse, legen var en vikar og mest opptatt av hun hadde armen i gips. ( hun snublet for vel en uke siden og brakk armen)

Svigerforeldrene mine er av gammel skole å mener at leger som har utdanning = gud.

Altså, siden legen ikke var opptatt av at hun nylig haft et drypp osv så behøver ikke dem heller vare det.

Vi, samboer og jeg deler IKKE denne syn og er svært så urolige ...det første fallet var drypp, nr 2 og nå nr 3 på kort tid er ikke blitt sjekket opp.

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg,allmenlege

Kjære -evelyn.

Jeg synes dette bør sjekkes,slik at man også kan fnne ut om dette dreier seg om en blødning,eller om det er en blodpropp i hjernen.Dette er nødvendig å vite for å kunne ta stilling til om hun kan ha nytte av medisiner.

Mtp.evt.plager med gange og motorikk etter en slik sykdom,kan fysikals trening være til hjelp.-Dette vil selvfølgelig avhenge av hvor gammel hun er,og hvor mye hun selv ønsker og orker.

"Leger som har utdanning...er ikke gud".

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...