Gå til innhold

Trygdesvindel?ikke akkurat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk for flere måneder siden feilutbetalt en viss sum fra trygdekontoret.Var så ærlig og gikk å sa ifra,og har vært innom dem hele 4 ganger etter dette.Har fått et brev hvor det står hvor mye jeg skal betale inn,men fikk beskjed at de sku sende meg et nytt brev med nærmere info om hvor jeg sku sette inn pengene.Dette brevet fikk jeg for nærmere 5 mnd siden og har siden den dagen aldri hørt noe mer fra dem....!!Feilutbetalingen skjedde før påske...!også snakker de om mye trygdesvindel rundt omkring,men hvis de tar alle sakene så "seriøst" som min så er det jo ikke rart at trygdeetaten mangler en del penger etterhvert.Hvor lang tid skal slike saker ta?synes det hele er ganske merkelig,men føler nå at jeg har gjort min plikt for å si ifra og at jeg nødvendigvis ikke skal gå å mase mer.Har pengene stående på en konto slik at jeg kan betale dem tilbake med en gang.men fåvel håpe saken blir forelda...hehe.Trenger ikke de pengene så gjør absolutt jeg det:)Skal iallefall ikke ha på meg at jeg ikke er ærlig:)

Skrevet

Da har du gjort ditt, og så får du bare la pengene stå og rente seg til du en dag kan ta deg en ekstra shoppingtur :)

Skrevet

Da har du gjort ditt, og så får du bare la pengene stå og rente seg til du en dag kan ta deg en ekstra shoppingtur :)

Hadde ikke vært så dumt:)

Skrevet

Bare ta dem ut før 31.12 så du ikke blir stående med dette som formue da....

Skrevet

Bare ta dem ut før 31.12 så du ikke blir stående med dette som formue da....

Takk for at du sa fra,det hadde jeg ikke tenkt over.:)

Skrevet

Hadde ikke vært så dumt:)

Men hva synes dere jeg bør gjøre da?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Men hva synes dere jeg bør gjøre da?

Hvis du er av den skikkelig skikkelige typen, så ringer du rette vedkommende hvis du vet hvem det er og sier at nå har du sagt i fra for siste gang. Hører du ikke noe innen julestria setter igang- ja da tror jeg nesten jeg hadde brukt pengene. Hadde hvertfall vært veldig fristet! Det kjipe er om de kommer om 1/2 år og skal ha penga sine. Hvis ikke du er en %&/¤ til å juge, så klarer du ikke å gjemme deg bak "god tro" heller.....

Skrevet

Hvis du er av den skikkelig skikkelige typen, så ringer du rette vedkommende hvis du vet hvem det er og sier at nå har du sagt i fra for siste gang. Hører du ikke noe innen julestria setter igang- ja da tror jeg nesten jeg hadde brukt pengene. Hadde hvertfall vært veldig fristet! Det kjipe er om de kommer om 1/2 år og skal ha penga sine. Hvis ikke du er en %&/¤ til å juge, så klarer du ikke å gjemme deg bak "god tro" heller.....

Hvis du ikke hører noe mer på 3 år så er det forelda.

Hvor mye er det snakk om da?

Skriv et brev om at du har hatt så mye styr med å si fra om dette og de har ikke fulgt opp.. at nå beholder du penga for tort og svie! ;)

Skrevet

får vel ta meg en tur innom å se hvordan de reagerer.hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...