Gå til innhold

Kopiere mappe fra Yahoo til pc'n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg 214 søte kjærlighetsbrev liggende i en mappe på Yahoos server, men kunne tenke meg å ha dem liggende på maskina også, vil jo sikkert ikke ha denne mailkontoen for bestandig.

Noen enkel måte å gjøre det på? Eller må jeg virkelig klippe og lime??

Skrevet

ikke at jeg har noe svar på spørsmålet ditt, men jøss.. finnes det noen kloning av denne kjæresten din??

Skrevet

ikke at jeg har noe svar på spørsmålet ditt, men jøss.. finnes det noen kloning av denne kjæresten din??

*Hehe* Niks, han er så definitivt one of a kind! :o) Og min - bare miiiin!

Skrevet

Jeg har ikke yahoo-mail, men du kan videresende de mailene fra yahoo-mailen til den mailkontoen du har på pc-en din?. Ellers vet jeg faktisk ikke om "yahoo-serveren" (?) funker på noen annen måte, slik at du kan lagre direkte fra den.

Skrevet

Jeg har ikke yahoo-mail, men du kan videresende de mailene fra yahoo-mailen til den mailkontoen du har på pc-en din?. Ellers vet jeg faktisk ikke om "yahoo-serveren" (?) funker på noen annen måte, slik at du kan lagre direkte fra den.

Du er så smart! :o))) Kan jeg lagre dem direkte på maskina derfra eller blir de da liggende i en mappe i innboksen på online-kontoen?

Skrevet

*Hehe* Niks, han er så definitivt one of a kind! :o) Og min - bare miiiin!

Heldiggris:0))

Skrevet

Du er så smart! :o))) Kan jeg lagre dem direkte på maskina derfra eller blir de da liggende i en mappe i innboksen på online-kontoen?

Du kan lagre mailer i Outlook på flere måter. Jeg bruker Outlook, ikke Outlook Express, så jeg forklarer ut fra det.

Du kan lagre en og en mail som enten txt-fil, rtf, eller msg (message), et format som lar deg lagre hver enkelt melding på harddisken i samme format som når du åpner mailen i Outlook, med vedlegg og alt.

Du kan lagre mange mailer samtidig om du merker alle og velger Fil, Lagre som, men da lagres alle i en og samme txt-fil.

Og - du kan lagre mailene i en egen datafil. Du sender altså alle til innboksen din, men oppretter så en ny datafil på menyen Fil, Ny - Datafil. Dette blir en fil med etternavn pst. Gi den fx navn HeteMailer.pst (hihi). Da kan du dra alle mailene fra din kjære over fra innboksen og til den pst.filen som heter HeteMailer (som ligger helt øverst eller helt nederst på listen over Outlookmapper.

Hvis du forstår noe av denne forklaringen min, så ville jeg gått for sistnevnte variant tror jeg, da får du alle mailene samlet, samtidig som de ligger i en separat fil.

Hm - dette var skikkelig knotete å få forklart uten å kunne se hvilket mailprogram og -versjon du har. Men kanskje du fikk noe ut av det hele... hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...