hare1365380455 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det starter først i desember. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291321 0 Siter
morsan Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Ahhhh!!!! Jeg har lurt på akkurat det der! Synd å måtte vente så lenge, da, men takk for info! *S* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Ahhhh!!!! Jeg har lurt på akkurat det der! Synd å måtte vente så lenge, da, men takk for info! *S* Jeg trodde det startet nå snart, men neida.... Vel, vi får bare vente! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Gleder meg. Amy er jammen en kjedelig dame. 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Gleder meg. Amy er jammen en kjedelig dame. Skam på deg. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Skam på deg. Liker du den serien? Den er altfor klissete og humorløs synes jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Takk for oppdatering! Gleder meg til Fruene begynner igjen Synd det er lenge til, men men, desember kommer jo, den også *s* 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Liker du den serien? Den er altfor klissete og humorløs synes jeg. Liker den kjempegodt. Maxine er kul, Amy og datteren har et søtt mor-datter-forhold, barnevernssaker er spennende, og mannen til Amy er en hunk. 0 Siter
morsan Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Takk for oppdatering! Gleder meg til Fruene begynner igjen Synd det er lenge til, men men, desember kommer jo, den også *s* Ja, desember kommer fortere enn vi aner det! Det er allerede flere uker siden de første trådene om julekalendere etc dukket opp på DOL! ;-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Liker den kjempegodt. Maxine er kul, Amy og datteren har et søtt mor-datter-forhold, barnevernssaker er spennende, og mannen til Amy er en hunk. Hun som spiller Amy har i hvert fall blitt flink til å se trøtt og oppgitt ut (noe jeg synes hun gjør 80% av tiden). Ofte etterfulgt av det tapre, men fortsatt slitne smilet.. Men, likte serien litt før. 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hun som spiller Amy har i hvert fall blitt flink til å se trøtt og oppgitt ut (noe jeg synes hun gjør 80% av tiden). Ofte etterfulgt av det tapre, men fortsatt slitne smilet.. Men, likte serien litt før. Haha, sant nok. Likte den bedre før jeg også. 0 Siter
Aryane Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Takk for info.....jeg gleder meg, men trodde det var før desember da! 0 Siter
serendipity Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Ja, det er jo intet mindre enn en skandal!! 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Ja, desember kommer fortere enn vi aner det! Det er allerede flere uker siden de første trådene om julekalendere etc dukket opp på DOL! ;-) Julekalendertråder? Det har jeg visst fortrengt bort. Har ikke sett noe til dem. Var det på foreldre-småbarn? Der er jeg så sjelden for tiden at kanskje det er derfor.? Men desember kommer nok fort nok ja. *s* 0 Siter
Freya Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Who cares? Glad for å være ex-tvslave... (nesten) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Who cares? Glad for å være ex-tvslave... (nesten) Jeg er da ingen tv-slave! 0 Siter
morsan Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Julekalendertråder? Det har jeg visst fortrengt bort. Har ikke sett noe til dem. Var det på foreldre-småbarn? Der er jeg så sjelden for tiden at kanskje det er derfor.? Men desember kommer nok fort nok ja. *s* Hvis jeg ikke husker helt feil, så leste jeg den første jule-tråden allerede i .... hold deg fast ..... AUGUST!!!! Men det er mulig at det var en som skulle brodere en kalender altså, og da trenger man jo nødvendigvis litt tid på seg! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg er da ingen tv-slave! Ikke jeg heller! ;-) Og sier med store åpne øyne: "Er Fallon DØD???!!!" 0 Siter
KaVa Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Liker den kjempegodt. Maxine er kul, Amy og datteren har et søtt mor-datter-forhold, barnevernssaker er spennende, og mannen til Amy er en hunk. ...Men hvorfor skjønner hun og Bruce ikke at det jo er DE to som skal ha seg med hverandre? Lei av at de driver å tripper rundt grøten, når de så opplagt har lyst å kaste seg over hverandre og ha het og hemningsløs sex på skrivebordet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.