Gå til innhold

Frustrerte fruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahhhh!!!! Jeg har lurt på akkurat det der!

Synd å måtte vente så lenge, da, men takk for info! *S*

Skrevet

Ahhhh!!!! Jeg har lurt på akkurat det der!

Synd å måtte vente så lenge, da, men takk for info! *S*

Jeg trodde det startet nå snart, men neida.... Vel, vi får bare vente!:)

Gjest papirtiger
Skrevet

Skam på deg.

Liker du den serien? Den er altfor klissete og humorløs synes jeg.

Skrevet

Takk for oppdatering! Gleder meg til Fruene begynner igjen :)

Synd det er lenge til, men men, desember kommer jo, den også *s*

Skrevet

Liker du den serien? Den er altfor klissete og humorløs synes jeg.

Liker den kjempegodt. Maxine er kul, Amy og datteren har et søtt mor-datter-forhold, barnevernssaker er spennende, og mannen til Amy er en hunk.

Skrevet

Takk for oppdatering! Gleder meg til Fruene begynner igjen :)

Synd det er lenge til, men men, desember kommer jo, den også *s*

Ja, desember kommer fortere enn vi aner det! Det er allerede flere uker siden de første trådene om julekalendere etc dukket opp på DOL! ;-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Liker den kjempegodt. Maxine er kul, Amy og datteren har et søtt mor-datter-forhold, barnevernssaker er spennende, og mannen til Amy er en hunk.

Hun som spiller Amy har i hvert fall blitt flink til å se trøtt og oppgitt ut (noe jeg synes hun gjør 80% av tiden). Ofte etterfulgt av det tapre, men fortsatt slitne smilet..

Men, likte serien litt før.

Skrevet

Hun som spiller Amy har i hvert fall blitt flink til å se trøtt og oppgitt ut (noe jeg synes hun gjør 80% av tiden). Ofte etterfulgt av det tapre, men fortsatt slitne smilet..

Men, likte serien litt før.

Haha, sant nok. Likte den bedre før jeg også.

Skrevet

Takk for info.....jeg gleder meg, men trodde det var før desember da!

Skrevet

Ja, desember kommer fortere enn vi aner det! Det er allerede flere uker siden de første trådene om julekalendere etc dukket opp på DOL! ;-)

Julekalendertråder? Det har jeg visst fortrengt bort. Har ikke sett noe til dem.

Var det på foreldre-småbarn? Der er jeg så sjelden for tiden at kanskje det er derfor.?

:)

Men desember kommer nok fort nok ja. *s*

Skrevet

Who cares?

Glad for å være ex-tvslave... (nesten) :)

Jeg er da ingen tv-slave!:)

Skrevet

Julekalendertråder? Det har jeg visst fortrengt bort. Har ikke sett noe til dem.

Var det på foreldre-småbarn? Der er jeg så sjelden for tiden at kanskje det er derfor.?

:)

Men desember kommer nok fort nok ja. *s*

Hvis jeg ikke husker helt feil, så leste jeg den første jule-tråden allerede i .... hold deg fast ..... AUGUST!!!!

Men det er mulig at det var en som skulle brodere en kalender altså, og da trenger man jo nødvendigvis litt tid på seg! ;-)

Skrevet

Jeg er da ingen tv-slave!:)

Ikke jeg heller! ;-)

Og sier med store åpne øyne: "Er Fallon DØD???!!!"

Skrevet

...Men hvorfor skjønner hun og Bruce ikke at det jo er DE to som skal ha seg med hverandre? Lei av at de driver å tripper rundt grøten, når de så opplagt har lyst å kaste seg over hverandre og ha het og hemningsløs sex på skrivebordet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...