Gjest Reduktil Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har bestemt meg for å slutte å røyke! Men holder litt igjen pga vekten. Har i dag en "perfekt" vekt etter mye slit og strev (ned 15 kg!). Problemet mitt er at jeg er så redd for å gå opp igjen . Vurderer å bestille Reduktil på nettet, men vet hverken hvor eller om dette er lovlig. Har ikke lyst på besøk av lovens lange arm! Jeg vet at jeg ikke vil få det hos legen min. Kan noen hjelpe meg? Hvilken nettside kan man bestille dette på? Er det lovlig? Håper på svar.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest printa Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hva er "Reduktin"? Forsøker selv å slutte. Har holdt opp i en mnd nå, men er dritredd for å starte igjen. Så om det finnes et stoff ett- eller- annet, er jeg i likhet med deg interessert i å vite hvor jeg kan finne det, og hva det er? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reduktil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva er "Reduktin"? Forsøker selv å slutte. Har holdt opp i en mnd nå, men er dritredd for å starte igjen. Så om det finnes et stoff ett- eller- annet, er jeg i likhet med deg interessert i å vite hvor jeg kan finne det, og hva det er? Reduktin er et reseptbelagt hjelpemiddel mot fedme. Jeg ønsker ikke å legge på meg igjen etter å ha sluttet! Hvis du ønsker et hjelpemiddel mot selve røykeslutten kan du evt. prøve Zyban ( http://www.lommelegen.no/art/art791.asp ). Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.