Gjest lille rosinen Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Har hørt om for noen år siden at man kunne gå på internet et sted, taste inn forbruk og finne ut hvilket mobilabonnement hos hvilken leverandør som var billigst for meg, noen som vet hvor jeg kan finne noe sånt? Noen som har noen formening om hvilke abonnement som er billige og bra? Jeg kommer til å ringe mest til netcom, ellers ikke så mye... Mest meldinger. Har regning på rundt 600-700 i mnd. 0 Siter
Heffalomp Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg fant ut at chess kontantkort ble det billigste for meg, det var faktisk billigere enn alle chessabonementene! Og chess er jo kjent for å være billig da. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Mobyson =) fungerer som kontantkort som du fyller opp, altså ingen månedsavgifer. i tillegg kan du ringe for 79øre min (uansett om du ringer til hvilket som helst mobilabb eller hustelefon) og sende sms for kun 40 øre. er noe av det billigste som eksisterer www.mobyson.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.