Gå til innhold

Røde prikker og kløe under forhuden.

Anbefalte innlegg

Hei.

Heg er en mann på 34 år. Jeg fikk for to dager siden, etter å ha sittet og frøset på en fotballkamp, kløe og røde prikker under forhuden og på penishodet. Jeg har ikke vært med andre kvinneretter at jeg ble samboer for et år siden. Kan dette være noe jeg har frøset på meg, en eller annen for for blærebetendelse?? Det var jeg en del plaget av som liten.

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Blærebetennelse ( blærekatarr/urinveisinfeksjon) arter seg oftest med hyppig vannlating og smerter ved vannlating. Er sjelden hos menn, og skal eventuelt utredes. Rødhet og kløe kan være en sopp-infeksjon. Dette kan komme uavhengig av smitte. kan komme ved hyppig dusjing og for sterk såpe, sjelden ved litt frysing alene. Du kan uten risiko smøre med f.eks Klotrimazol krem morgen og kveld i 3 uker. Samboeren din bør trolig smøre samtidig ( kanskje også stikkpille i skjeden); svært vanlig at jenter har litt sopp. Dersom manglende bedring kan du oppsøke fastlege; kan være andre eksemformer eller hudsykdommer. ta med urinprøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...