Gå til innhold

Hvordan vet jeg hvilket trygdekontor jeg tilhører?

Anbefalte innlegg

Gjest Moldegata17
Skrevet

jeg må sende en tannlegeregning til mitt trygdekontor, og det må skje fort, hvis jeg skal få igjen penger jeg har lagt ut for dyr behandling. Men jeg har fått ny folkeregistrert adresse og nå vet jeg ikke hvilket trygdekontor jeg hører til

er det noe sted jeg kan finne det ut?

mvh

Skrevet

Hvis du bor i Moldegata 17 så tilhører du Sagene trygdekontor! Jeg bor i nærheten selv ;-)

Gjest Moldegata17
Skrevet

Hvis du bor i Moldegata 17 så tilhører du Sagene trygdekontor! Jeg bor i nærheten selv ;-)

Takk skal du ha:). Hybelbeboer du også kanskje?

Er det bare Moldegata som har et postnummer som flere instanser ikke forstår seg på?

Fikk beskjed om at det postnummeret ikke fantes da jeg var på legevakta sist.

Skrevet

Takk skal du ha:). Hybelbeboer du også kanskje?

Er det bare Moldegata som har et postnummer som flere instanser ikke forstår seg på?

Fikk beskjed om at det postnummeret ikke fantes da jeg var på legevakta sist.

Jepp, hybelbeboer jeg også :-)

Vet at det er noe rart med postnummeret hit... Den adressen jeg fikk av folkeregisteret er en annen enn den som jeg fikk i resepsjonen her. Den jeg fikk i resepsjonen er nok mest riktig for den angir jo hybelnummer også. De brevene som ikke gjør det må de skrive det på. Skjønner ikke helt det der jeg... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...