Gå til innhold

Vakemaskin som skraper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva feiler den? Den skraper ikke hele tiden, men hver dag av og til under senterfugering.

Kan det være noe jernskrap som har forvillet seg fra kleslommer og inn i de hullene som er i trommern? Hvordan får jeg det ut selv?(det blir for dyrt å betale reparatør)

Skrevet

Jeg aner ikke, men vår maskin er også sånn. Jeg begynner nesten å lure på om den alltid har vært sånn. Før sto den i kjelleren mens nå er den på badet. Jeg har egentlig valgt å ignorere lyden, men jeg får følge med og se om du får noen svar:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Spiler (fra BHèr) spiker mm. Mellom ytter, og innertrommel.

Skrevet

Spiler (fra BHèr) spiker mm. Mellom ytter, og innertrommel.

Litt festlig at det er en mann som har svaret da;) Helt sikkert det!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Litt festlig at det er en mann som har svaret da;) Helt sikkert det!

Dette hadde nok ikke skjedd hvis en mann sto for vaskinga;)

Jentungen1365380808
Skrevet

Har vært borti det et par ganger. Den ene gangen var det bh-spiler, en annen gang var det et kredittkort(!). Hadde reparatør første gangen, og det kostet ca. 950 kr (for ca. 7 år siden). Gubben klarte på et eller annet vis å få ut kortet sitt selv...

Skrevet

Nei.. ehe, sant nok det..:) Men jeg har lært da! Vaskepose er tingen;0) Men jeg tror fortsatt det er en der, men den har gitt opp å finne veien ut og lagt seg til ro"!

Skrevet

Ved nærmere ettertanke.. kanskje det ikke hadde blitt vaska i hele tatt.. *humre*

Skrevet

Det kan være sand som har forvillet seg ned i pumpehuset(?) fordi du har vasket veldig skitne/sandete klær.

Skru opp og skyll.

Vi gikk inn via noen filtergreier nederst på maskina.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei.. ehe, sant nok det..:) Men jeg har lært da! Vaskepose er tingen;0) Men jeg tror fortsatt det er en der, men den har gitt opp å finne veien ut og lagt seg til ro"!

Noen få maskiner på markedet har mulighet for å ta av elterne i trommelen, slik at man får tak i uhumsketene uten verktøy.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ved nærmere ettertanke.. kanskje det ikke hadde blitt vaska i hele tatt.. *humre*

Det var det jeg også tenkte:)

Skrevet

Vår gjorde det for et par år siden. Det var børstene som var utslitt.

De fikk vi bestilt fra leverandør, kom i posten, kostet nesten ingenting og gubben byttet ut.

Skrevet

Noen få maskiner på markedet har mulighet for å ta av elterne i trommelen, slik at man får tak i uhumsketene uten verktøy.

Lurer på hvor mange sokker en dag vil finne.

Skrevet

Hmm.. tror nok ikke min har det.. har en whirlpool maskin iallefall. Men takker for tipset:0)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hmm.. tror nok ikke min har det.. har en whirlpool maskin iallefall. Men takker for tipset:0)

Når jeg tenker meg om, er det vel bare Asko som har den finessen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...