Gjest Vinccent Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hva feiler den? Den skraper ikke hele tiden, men hver dag av og til under senterfugering. Kan det være noe jernskrap som har forvillet seg fra kleslommer og inn i de hullene som er i trommern? Hvordan får jeg det ut selv?(det blir for dyrt å betale reparatør) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Spør amber, hun har svar:) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg aner ikke, men vår maskin er også sånn. Jeg begynner nesten å lure på om den alltid har vært sånn. Før sto den i kjelleren mens nå er den på badet. Jeg har egentlig valgt å ignorere lyden, men jeg får følge med og se om du får noen svar:-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Spiler (fra BHèr) spiker mm. Mellom ytter, og innertrommel. 0 Siter
Gimmick Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Spiler (fra BHèr) spiker mm. Mellom ytter, og innertrommel. Litt festlig at det er en mann som har svaret da;) Helt sikkert det! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Litt festlig at det er en mann som har svaret da;) Helt sikkert det! Dette hadde nok ikke skjedd hvis en mann sto for vaskinga;) 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Har vært borti det et par ganger. Den ene gangen var det bh-spiler, en annen gang var det et kredittkort(!). Hadde reparatør første gangen, og det kostet ca. 950 kr (for ca. 7 år siden). Gubben klarte på et eller annet vis å få ut kortet sitt selv... 0 Siter
Gimmick Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Dette hadde nok ikke skjedd hvis en mann sto for vaskinga;) Nei.. ehe, sant nok det.. Men jeg har lært da! Vaskepose er tingen;0) Men jeg tror fortsatt det er en der, men den har gitt opp å finne veien ut og lagt seg til ro"! 0 Siter
Gimmick Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Dette hadde nok ikke skjedd hvis en mann sto for vaskinga;) Ved nærmere ettertanke.. kanskje det ikke hadde blitt vaska i hele tatt.. *humre* 0 Siter
Gjest sandulf Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det kan være sand som har forvillet seg ned i pumpehuset(?) fordi du har vasket veldig skitne/sandete klær. Skru opp og skyll. Vi gikk inn via noen filtergreier nederst på maskina. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Nei.. ehe, sant nok det.. Men jeg har lært da! Vaskepose er tingen;0) Men jeg tror fortsatt det er en der, men den har gitt opp å finne veien ut og lagt seg til ro"! Noen få maskiner på markedet har mulighet for å ta av elterne i trommelen, slik at man får tak i uhumsketene uten verktøy. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ved nærmere ettertanke.. kanskje det ikke hadde blitt vaska i hele tatt.. *humre* Det var det jeg også tenkte:) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Vår gjorde det for et par år siden. Det var børstene som var utslitt. De fikk vi bestilt fra leverandør, kom i posten, kostet nesten ingenting og gubben byttet ut. 0 Siter
Søssa Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Noen få maskiner på markedet har mulighet for å ta av elterne i trommelen, slik at man får tak i uhumsketene uten verktøy. Lurer på hvor mange sokker en dag vil finne. 0 Siter
Gimmick Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Noen få maskiner på markedet har mulighet for å ta av elterne i trommelen, slik at man får tak i uhumsketene uten verktøy. Hmm.. tror nok ikke min har det.. har en whirlpool maskin iallefall. Men takker for tipset:0) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hmm.. tror nok ikke min har det.. har en whirlpool maskin iallefall. Men takker for tipset:0) Når jeg tenker meg om, er det vel bare Asko som har den finessen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.