Mistera Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Denne gangen vil jeg ikke ha et navn som jeg har brukt før:) Jeg vil ha et latinsk et på ham:) Den er svart og hvit og har bruuunr øyner:) forslag? 0 Siter
Gjest fint med s i kattenavn Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg hadde en katt en gang som het Pius. Den var nemlig oppkalt etter en pave. Pius betyr From. 0 Siter
Mistera Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Misteria? Nope, nicket mitt kommer av pusen jeg hadde for noen år siden, den het mister:) så derfor mistera:) Og dette er en hanne:) 0 Siter
Gjest mummikusine Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Nope, nicket mitt kommer av pusen jeg hadde for noen år siden, den het mister:) så derfor mistera:) Og dette er en hanne:) Jeg synes egentlig du burde finne et navn selv da, så det blir no epersonlig. Bare husk å ha med S... 0 Siter
Mistera Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Jeg synes egentlig du burde finne et navn selv da, så det blir no epersonlig. Bare husk å ha med S... Jepp, har leita, og vil ha et spes et, da katten er noe spesiell... men så har jeg hatt så mange katter oppgjenom tiden, at jeg er blank:) vil ikke at han skal arve navn:) 0 Siter
Cumbria Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Vulgaris? (Hvis han er en helt _vanlig_ katt, da ) 0 Siter
Freya Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Cæsar, Brutus, Alexander, Benedictus, Purpureus (betyr brun), Felix (katt). http://catholic.archives.nd.edu/cgi-bin/lookdown.pl Her kan du oversette fra engelsk til latin hvis du vil ha et navn som betyr noe spesielt. 0 Siter
Mistera Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Cæsar, Brutus, Alexander, Benedictus, Purpureus (betyr brun), Felix (katt). http://catholic.archives.nd.edu/cgi-bin/lookdown.pl Her kan du oversette fra engelsk til latin hvis du vil ha et navn som betyr noe spesielt. Takker:) masse gode forslag der, Freya:) 0 Siter
Freya Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Takker:) masse gode forslag der, Freya:) Bare hyggelig! Sitter og teller dager til jeg får en ny pus i huset jeg også, for min katt ble nemlig påkjørt forrige søndag. Så jeg tenker en del på kattenavn selv om dagen! 0 Siter
Mistera Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Bare hyggelig! Sitter og teller dager til jeg får en ny pus i huset jeg også, for min katt ble nemlig påkjørt forrige søndag. Så jeg tenker en del på kattenavn selv om dagen! Huff så trist:( Alltid like vondt når det skjer:( Bra du/dere hopper rett på an igjen:) Rasekatt da eller? 0 Siter
Freya Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Huff så trist:( Alltid like vondt når det skjer:( Bra du/dere hopper rett på an igjen:) Rasekatt da eller? Nei, dette er en skikkelig gatemix, tror jeg. Eieren påsto han hadde persergener baki slekta, da. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 En venninne hadde for mange år siden en katt som het "Agapantus from Håpet". (Katta kom fra en plass som heter Håpet).... 0 Siter
Mistera Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 En venninne hadde for mange år siden en katt som het "Agapantus from Håpet". (Katta kom fra en plass som heter Håpet).... Hehe... husvertene mine har en katt som jeg ikke husker navnet på, da den er heter ett eller annet med psykritaisk klinikk... Sååå spes navn vil ikke jeg ha:P hehe... 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Tempus Ludendi = tid for lek Vade Mecum = gå med meg Volente Deo = godvilje Diaboli = djevelen Cave Canem = se opp for hunden Caritas = kjærlighet Bona Fide = god tro Pax = fred Nullius Filius = bastard Admirari = et under Mirabilia = undere Mirabile = underbart Maragarita = perle Classicus = vanlig Lacrima = tårer Genius = ånd Fortibus = modig Festina Lente = haste langsomt Facile Princeps = nummer en 0 Siter
Mistera Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Tempus Ludendi = tid for lek Vade Mecum = gå med meg Volente Deo = godvilje Diaboli = djevelen Cave Canem = se opp for hunden Caritas = kjærlighet Bona Fide = god tro Pax = fred Nullius Filius = bastard Admirari = et under Mirabilia = undere Mirabile = underbart Maragarita = perle Classicus = vanlig Lacrima = tårer Genius = ånd Fortibus = modig Festina Lente = haste langsomt Facile Princeps = nummer en Pax tar jeg:) 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Pax tar jeg:) De kattene vi har hatt, har det ikke vært mye pax over. :-) 0 Siter
muriel Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Cunningulus??? Eeeehh...eller kanskje heller Libra? Lux? (Litt dårlig på dette, så jeg tror kanskje jeg gir meg nå, hehe.) 0 Siter
Gjest Knoll&tott Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Cunningulus??? Eeeehh...eller kanskje heller Libra? Lux? (Litt dårlig på dette, så jeg tror kanskje jeg gir meg nå, hehe.) jeg har en liten en som heter Tingeling :-) Liten jentepus :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.