Gå til innhold

Tegn på brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arma mi, som jeg trodde var forstuet, har sånn rar "kneppelyd" når jeg rører på den, og da gjør det også temmelig vondt. Jeg har ikke lagt merke til det før nå i stad, men kan det være tegn på at det er et brudd?

Og joda, jeg var på røntgen i stad, men jeg får ikke svarene før i morgen eller i overimorgen, og jeg er altfor nysgjerrig ;)

Skrevet

Var det veldig vondt akkurat med det samme, men ikke så vondt nå? Er hånda kjempehoven?

Husker da jeg brakk ankelen, så var det intenst vondt til å begynne med, men så gikk det mer eller mindre over. Og da jeg prøvde å hinke på ett ben, så kom det en sånn kneppelyd i foten.

Skrevet

Var det veldig vondt akkurat med det samme, men ikke så vondt nå? Er hånda kjempehoven?

Husker da jeg brakk ankelen, så var det intenst vondt til å begynne med, men så gikk det mer eller mindre over. Og da jeg prøvde å hinke på ett ben, så kom det en sånn kneppelyd i foten.

Tok en god stund (flere dager) før det i det hele tatt begynte å gjøre vondt. Nå går det litt opp og ned, men i kveld er den veldig ille igjen. Den er ikke hoven i det hele tatt (men det har jeg hørt kan være fordi det e rså mange små bein i håndleddet at det ikke alltid er "plass" til å bli hovent).

Nå er den vond når jeg armen helt i ro, veldig vond når jeg rører på den, vond når jeg tar på den, og som sagt knepper den litt, men ikke alltid. Om det bare hadde vært andre arma *mumle*

Skrevet

Tok en god stund (flere dager) før det i det hele tatt begynte å gjøre vondt. Nå går det litt opp og ned, men i kveld er den veldig ille igjen. Den er ikke hoven i det hele tatt (men det har jeg hørt kan være fordi det e rså mange små bein i håndleddet at det ikke alltid er "plass" til å bli hovent).

Nå er den vond når jeg armen helt i ro, veldig vond når jeg rører på den, vond når jeg tar på den, og som sagt knepper den litt, men ikke alltid. Om det bare hadde vært andre arma *mumle*

Nei, sannelig om jeg vet. Hvis det bare er et lite brudd, så kan det jo sikkert ta en stund. Du får vel bare smøre deg med tålmodighet til du får svar på røntgen. :)

Skrevet

Nei, sannelig om jeg vet. Hvis det bare er et lite brudd, så kan det jo sikkert ta en stund. Du får vel bare smøre deg med tålmodighet til du får svar på røntgen. :)

Mm..må nok det...håper legen ringer i morgen...:) Men jeg er virkelig ikke kjent for å være tålmodig :P

Skrevet

ja det kan godt hende at det er et brudd. Jeg hadde et lite brudd i armen. Det var ikke stort nok til at de gipset det, men måtte gå med den i fatle.

Har alltid trodd at hvis man brekker armen så kan man ikke bevege fingrene. Men det har jeg lært nå er bare tull:)

Så jo du kan ha fått et brudd i armen.

Skrevet

Haru sloss igjen nå'a?

Fått juling, mer. Men vi kan late som at jeg vant? (Jeg kom meg iallfall løs, men alle beinene i armen ville tydeligvis ikke være med)

Skrevet

ja det kan godt hende at det er et brudd. Jeg hadde et lite brudd i armen. Det var ikke stort nok til at de gipset det, men måtte gå med den i fatle.

Har alltid trodd at hvis man brekker armen så kan man ikke bevege fingrene. Men det har jeg lært nå er bare tull:)

Så jo du kan ha fått et brudd i armen.

Tja..tommelen er ikke så lett å bevege, iallfall...Men det spørs nok helt hvilket bein i armen du brekker ja, hva du kan bevege og ikke ;)

Skrevet

Mm..må nok det...håper legen ringer i morgen...:) Men jeg er virkelig ikke kjent for å være tålmodig :P

Nei, ikke jeg heller, akkurat. :)

Håper det årner seg!

Skrevet

Nei, ikke jeg heller, akkurat. :)

Håper det årner seg!

Ja, det gjør jo gjerne det. Er jo ikke verdens undergang om det blir gips i noen uker heller, akkurat. Men jeg er bare nysgjerrig og vil vite! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...