Gjest tidligere sats... Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei, Gikk tidligere på SATS og trente Stram Opp - dette var allsidig trening av de store muskelgruppene til musikk og med strikker, benker og treningsmatter. Har ikke råd til å trene på Sats lengre, så jeg har kjøpt meg ergometersykkel hjemme. Har også lyst til å trene musklene på resten av kroppen, så skal kjøpe meg strikk og treningsmatte. Spørsmålet mitt er om noen har en oversikt over disse øvelsene som bør gjøres? Er en stund siden jeg gikk på SATS, så husker ikke alt. Håper noen kan hjelpe meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tåpa Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 jeg kan råde deg til å gå inn på siden iform.no og trim.no Der finner du svar på det meste om trening + bilder av øvelser. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.