Gjest svaksterk Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 En liten tur innom datan før jeg rydder og vasker og pakker! Nå er det vel 5 år siden jeg har vært i en av yndlingsbyene mine, og nå skal jeg tilbake! Jeg skal på klovnekurs i London denne helgen! Gleder meg sånn! Dette blir nok en *once in a lifetime* opplevelse :-)) Ha en fin helg allesammen! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 God tur da! Og en god helg til deg også :-) 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 God tur da! Og en god helg til deg også :-) Takk:) Det blir spennende 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 God tur, det høres skikkelig gøy ut ) Nå må du huske å pakke den røde nesen din ) 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 God tur, det høres skikkelig gøy ut ) Nå må du huske å pakke den røde nesen din ) Jeg tror vi får en rød nese der ) Hvis man vil, kan man utdanne seg til klovn! Kanskje det er et godt yrke?? :-) Kurset holdes på en klovneskole :-) God helg 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 God tur! Hva går dette klovnekurset ut på? Hørtes spennende ut! 0 Siter
Aryane Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Så spennende! God tur da! London er en fantastisk by! 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 God tur! Hva går dette klovnekurset ut på? Hørtes spennende ut! Jeg vet ikke helt hva det går ut på :-o, men det handler om å uttrykke følelser ihvertfall, å bruke det man føler til noe *positivt* :-) "sacred clowning" kalles det. Jeg kan skrive mer om det når jeg kommer tilbake, da vet jeg :-)) 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Så spennende! God tur da! London er en fantastisk by! Takk:-) Ja, London er en spennende by, har vært der to ganger, men det begynner å bli en stund siden. Vi tenkte å få med oss en gåtur *i fotsporene til Jack the Ripper* - tidenes første kjennte seriemorder, kan bli en *grøss* spennende sightsing:) 0 Siter
Aryane Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Takk:-) Ja, London er en spennende by, har vært der to ganger, men det begynner å bli en stund siden. Vi tenkte å få med oss en gåtur *i fotsporene til Jack the Ripper* - tidenes første kjennte seriemorder, kan bli en *grøss* spennende sightsing:) Hvis dere liker skrekk og gru må dere ta en tur til The Dungeon som ligger i Tooley Street. www.thedungeons.com 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hvis dere liker skrekk og gru må dere ta en tur til The Dungeon som ligger i Tooley Street. www.thedungeons.com Takk for tipset! :-) Skal foreslå det 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Jeg vet ikke helt hva det går ut på :-o, men det handler om å uttrykke følelser ihvertfall, å bruke det man føler til noe *positivt* :-) "sacred clowning" kalles det. Jeg kan skrive mer om det når jeg kommer tilbake, da vet jeg :-)) Det blir spennende å høre om ja! Lurer på om det står noe om det der i boken jeg har om London skrevet av Tor Åge Bringsværd...Nei, det var kanskje en klovneklubb... må sjekke når jeg kommer hjem... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Takk for tipset! :-) Skal foreslå det Hiver meg på den anbefalingen om du liker Ripper og litt grøss i den gata... 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Det blir spennende å høre om ja! Lurer på om det står noe om det der i boken jeg har om London skrevet av Tor Åge Bringsværd...Nei, det var kanskje en klovneklubb... må sjekke når jeg kommer hjem... http://www.sacred-clown-as-healer.co.uk/index2.html Nettsiden dit :-) Jeg tenkte kanskje koble det med utdanningen min etterhvert, tror det kunne vært kult for barn i terapi. Klovning+terapi :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Takk for tipset! :-) Skal foreslå det Det er scary, vær obs på at det absolutt ikke egner seg for små barn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.