Gjest håper noen svarer:) Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei Jeg er en jente på 22. Jeg spiser ikke kjøtt (men fisk). Jeg er slank (BMI: 20). Spørsmålet mitt er om jeg, med tanke på å være sunn (IKKE vekt) kan spise mer meieriprodukter fordi jeg ikke spiser kjøtt? - Med tanke på mettet fett. Kan jeg spise ost (jeg er veldig glad i ost) og smør osv med god samvittighet..? Ellers så kan det nevnes at jeg spiser relativt sunt. Søtsaker og potetgull o.l. spiser jeg svært sjeldent og jeg drikker ikke brus. Mye fet fisk. Går en god del. Den eneste "synden" min er meieriprodukter, som jeg spiser en del av.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det kan du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Pass på at du velger magre meieriprodukter da, ikke med tanke på vekta, men med tanke på at det mettede fettet ikke er så sunt. Det er helt uproblematisk å velge bort kjøtt så lenge du spiser meieriprodukter, egg og fisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.