jente som trenger litt hjelp Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei! jeg er ei jente på hele 18år. jeg ble kastet ut hjemmefra da jeg var 17år. moren og faren min er skilt, og livet mitt var hjemme hos min mor. min stefar er en av grunnene til at jeg ble kastet ut. de var da jeg flyttet sammen med min kjæreste(har vært sammen i 3år nå). Vi viste begge to at det egentlig var litt tidlig, men jeg hadde ikke råd til å flytte for meg selv. Nå har vi bodd sammen i snart 7mnd., og jeg er så lei. han jobber hele tiden, og viser ikke den store interessen for meg lenger. jeg har også endel plager nedentil, noen som tærer på seksuallivet vårt. han sier at hvis det skal bli slutt mellom oss, må jeg ut med en eneste gang, noe jeg ikke har råd til. jeg går skole, og skolearbeidet mitt går bare nedover. dette gjør at jeg blir veldig trist. har heller ingen gode venner. hva er galt med meg? hvorfor skal livet mitt være så vanskelig? jeg blir så deprimert av alt dette. mange av mine venner har tatt livet sitt eller dødd i ulykker i det siste, og nå ønsker jeg at det kunne vært meg. ingen forstår meg. Hva skal jeg gjøre?HJELP MEG, VÆR SÅ SNILL! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200504-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gna Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Siden du er så ung ta kontakt med rådgiver på skolen du går. Det tror jeg er det første du skal gjøre. Så får du se hva som skjer da. Du bør kunne klare å bo på hybel. Det er vondt for deg å leve i et parforhold som ikke er godt for deg. Du bør også gå til din fastlege for å ta en gynekologisk undersøkelse. Det vil hjelpe deg og er helt nødvendig for dine underlivsplager. Ikke gi opp. Det er mange som ikke har det bra. Og du må slåss for å klare deg ellers får du det 10 ganger verre. Masse klemmer fra : 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200504-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1423523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.