a.k20 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 er det noen som har peil på om man må være fylt 20 år før man får utbetalt rehab. penger? mener nemlig å ha lest det en stand, men er i tvil.. så bare lurer jeg:) 0 Siter
Gjest nei jeg har fått når jeg var 18 år Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er nok en feil opplysning. Jeg har fått rehab selv om jeg var 18 år. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg tror man må være 24 nå ellers så må du flytte hjem til mor. 0 Siter
tiliti Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg tror man må være 24 nå ellers så må du flytte hjem til mor. Ta deg sammen da menneske, det er ikke oslos sosialstønadspolitikk som diskuteres 0 Siter
tiliti Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 "Alder Rehabiliteringspenger kan gis til personer mellom 18 og 67 år. Du må være over 19 år for å kunne rehabiliteringspenger i en begrenset periode før attføringstiltak settes i gang, dvs. samme aldersgrense som gjelder for rett til attføringspenger." http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=sykdom&path=rehabiliteringspenger 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ta deg sammen da menneske, det er ikke oslos sosialstønadspolitikk som diskuteres knis, jeg kan nok bare gamle regler jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.