Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mulla k
Skrevet

Denne boka må jo bli en "slager" under luletreet:0)

Skrevet

Hjelpes meg! Jeg kan ikke tro at det er Koranen som oppfordrer til slikt.

Skrevet

Hjelpes meg! Jeg kan ikke tro at det er Koranen som oppfordrer til slikt.

Ikke vet jeg.

Men det er perverst at fyren i kraft av sin posisjon fikk dette på trykk i en bok.

Skrevet

I alle dager... Er det mulig???

Det er både tragisk og farlig, veldig farlig.

Skrevet

Ikke vet jeg.

Men det er perverst at fyren i kraft av sin posisjon fikk dette på trykk i en bok.

Det skumle med islam er jo hvor mye makt imamene har. De setter seg jo over Koranen til og med - skummelt!!!

Gjest For farlig den dag i dag
Skrevet

Kunne like gjerne vært exen min det, han var ikke muslim, men hvit og full av faen.

Hans spesiallitet var å holde ei pute foran ansiktet mitt og slå rundt.

Kroppen var blåsvart både her og der, men hva gjør man når man blir truet med mer juling hvis man sier noe til noen.

Skrevet

Kunne like gjerne vært exen min det, han var ikke muslim, men hvit og full av faen.

Kroppen var blåsvart både her og der, men hva gjør man når man blir truet med mer juling hvis man sier noe til noen.

Forskjellen er vel den makten en imam har over hva utrolig mange andre mennesker velger å tro og mene om en sak. Tror ikke så fryktelig mange rettroende muslimer setter spørsmålstegn ved det en imam sier eller skriver...

Skrevet

Dette høres velkjent ut:-( men jeg har bestemt meg for å komme ut av det:-)

Skrevet

Forskjellen er vel den makten en imam har over hva utrolig mange andre mennesker velger å tro og mene om en sak. Tror ikke så fryktelig mange rettroende muslimer setter spørsmålstegn ved det en imam sier eller skriver...

Du har sikkert rett, men det holder med en gal person som ønsker å kverke deg.

Nå har han psykotokter IGJEN, så jeg må bare være på vakt hele tiden.

Skrevet

Gjør det, og kom deg så langt unna du bare kan.

Skrevet

Du har sikkert rett, men det holder med en gal person som ønsker å kverke deg.

Nå har han psykotokter IGJEN, så jeg må bare være på vakt hele tiden.

Selvsagt er det forferdelig! Beklager at jeg ikke ga uttrykk for det i det forrige innlegget mitt. Håper du klarer å unngå all kontakt med ham.

Lykke til!

Gjest kommer etter hvert
Skrevet

Hva? blir du banka av kjæresten din?

Skrevet

Ondt.

Har du hemmelig identitet/adresse nå?

Skrevet

Her har jeg visst trykket på knapper...

Ingen bør leve i et forhold med vold og trusler. Mange hjelper deg vekk hvis du bare lar dem få lov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...