Gå til innhold

Influensa?

Anbefalte innlegg

lane1365380891

Heisan,

sliter med en influensa(?) om dagen, ulik noen influensa jeg har vært borti tidligere. Hodeverken fra de første dagene er over, men det verker skikkelig i store deler av kroppen. Føles nesten som om jeg har store blåmerker over halve kroppen, og jeg beveger meg like effektivt som en dement 90-åring. Alle store muskler, mange av leddene, halsen (mer øm enn sår, jeg hoster minimalt) og til og med rundt penis og pung verker det. Jeg har også frysetokter i løpet av dagen, og i natt gjennomsvetta jeg hodeputa.

Siden jeg aldri har opplevd influensa i nærheten av dette, må jeg spørre: Kan dette være noe annet enn influensa? Er det noen vits å dra til legen (som om jeg orker å gå/reise så langt i denne tilstanden), eller er det bare å vente til det gir seg?

Jeg er 32 år, og hadde kyssesyken da jeg var 17-18 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200752-influensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lane1365380891

Årets influensa har ikke kommet, så det er helt sikkert ikke influensa.

Du kan se om influensaen har kommet på www.fhi.no

Takk for linken

Nei, det ser faktisk ikke ut som influensa. Jeg har heller ikke tørrhost som symptom. Og jeg finnes ikke snørrete eller lignende heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200752-influensa/#findComment-1425277
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...