Gå til innhold

Fjerne Øyegalleriet jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo mest ment som en artig vri, en spøk - men når det blir sånn at man skal få beskjed om å fjerne den og den og legge til den og den og gjøre et bilde mer utydelig og sånn -så er ikke lenger jeg rette person til drive med det - det er for mye jobb og dårlig betalt! :)

Så - So long folks! :)

Gjest skraldepande
Skrevet

"Vakker" sa han....litt rar i ansiktet...

Trodde han likte å vekke oppsikt?

Eller har han ambisjoner om å bli seriøs?

Skrevet

Send meg bildene, og jeg skal lage en side på et sted hvor man ikke er begrenset av en liten mengde maksimal overføring før man overskrider grensen :-)

".........................................."

Skrevet

Send meg bildene, og jeg skal lage en side på et sted hvor man ikke er begrenset av en liten mengde maksimal overføring før man overskrider grensen :-)

".........................................."

Det er greit! - kommer!

Skrevet

Søren også - i dag som jeg har rydda øyebryna og greier. Seint ute som vanlig. Sånn blir det når man ikke har tid til å bo her ;)))

Rakk så vidt en kjapp titt innom i går kveld - stor respons sikkert?

*s*

Skrevet

Søren også - i dag som jeg har rydda øyebryna og greier. Seint ute som vanlig. Sånn blir det når man ikke har tid til å bo her ;)))

Rakk så vidt en kjapp titt innom i går kveld - stor respons sikkert?

*s*

var vel 19 bilder da rødvinsflaska var tom i går kveld - i dag har jeg ikke lyst - men prozak har overtatt!

Skrevet

Var bare tre sett øyne da jeg var innom siden! Senere fikk jeg bare beskjed om at siden var nede for tiden.

Gjest skraldepande
Skrevet

Var bare tre sett øyne da jeg var innom siden! Senere fikk jeg bare beskjed om at siden var nede for tiden.

Kvoten på antall MB var brukt opp. Noe skitt med slike gratisgreier.

Skrevet

oj oj nå ser jeg grunnen også.

Kanskje jeg skulle lese litt og oppdatere meg litt mer før jeg plaprer ivei om hvorfor ditt og datt har skjedd på dol i helgen...

*kremt*

:)

Skrevet

Kvoten på antall MB var brukt opp. Noe skitt med slike gratisgreier.

Pøh - det varke derfor! :)

Skrevet

Men hvorfor var ikke jeg med?

Blanda deg med en annen jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...