Gjest Er jeg verdt.... Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har slitt de siste årene. Har flere inn-leggelser bak meg både frivillig og ufrivillig.Gjort mye dumt, men som jeg sier idag, at dersom jeg havner tilbake der jeg var for noen måneder siden så gjør jeg nok noe dumt igjen. Vet ikke hvorfor jeg tenker sånn, og blir redd meg selv. Tok Ect behandling i sommer, men etter 1 og 1/2 mnd har det liksom gått sakte tilbake. Den første tiden etter behandling hadde jeg det veldig bra, og følte at nå var jeg den som jeg var tidligere. Men så har det liksom avtatt. Går ikke på faste medisiner, men bruker en del Sobril. Tror liksom det hjelper. Gruer meg for alt. Bestilte time hos fastlegen og trodde jeg skulle få hjelp, Men jeg sa jo ikke noe, og det jeg sa ble jo bare dumt. Har kun oppfølging av Psyk. sykepleier hver måned nå, men jeg gruer meg så forferdelig for og gå dit. Er det vanlig at Ect behandling ikke varer lenger, eller at den avtar etter så kort tid? Er det noen som har erfaring? Burde jeg ha gått på eventuelt noen medisiner? Jeg bare spør for nå føler jeg meg rådvill og er redd for hva som kommer. Gruer meg for fremtiden, ønsker ikke tilbake til dit jeg var en gang. Vil allikevel ha det bedre enn jeg har det nå. Vet jeg ikke burde ta så mye piller som jeg gjør, men de ligger der i skapet og kanskje de vil hjelpe. Takk for at jeg fikk skrive ned hva jeg tenker og føler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200824-h%C3%A5per-p%C3%A5-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Schrekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har lest innlegget ditt, men det hadde vært mye enklere / kjekkere å lese hvis du beuker avsnitt. Alt godt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200824-h%C3%A5per-p%C3%A5-r%C3%A5d/#findComment-1426177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.