Gå til innhold

hvor varmt er for varmt?


konradkaffe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    25

  • mil1365380270

    9

  • Klara Q

    5

  • Babette

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Da jeg gikk på ungdomsskolen, hadde vi sokkefest i gymsalen.

Å gi deg! Jeg dauuer!!!! :-)

Men du forresten: Hvor kommer det fra egentlig at "sokke" har fått den betydningen det har?? Rart....

Husker denne vitsen fra gamle dager: "Hørt om han som lå i trusa og sokka?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi deg! Jeg dauuer!!!! :-)

Men du forresten: Hvor kommer det fra egentlig at "sokke" har fått den betydningen det har?? Rart....

Husker denne vitsen fra gamle dager: "Hørt om han som lå i trusa og sokka?"

Det kommer nok fra det store landet du vet. Suck=sokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok fra det store landet du vet. Suck=sokke.

Ah!!! *slår seg til pannen og sier idiot og går deretter og henter mer kaffe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah!!! *slår seg til pannen og sier idiot og går deretter og henter mer kaffe*

Hihi.

*noterer dette i svarteboken til bruk i påkommende tilfeller, når Babette får lyst til å erte morsan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20-22 grader i min stue og jeg hadde frosset i hjel.

Da fryser du vel ihjel hver sommer, da, for 20-22 grader er jo for god norsk sommertemperatur å regne! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Da fryser du vel ihjel hver sommer, da, for 20-22 grader er jo for god norsk sommertemperatur å regne! ;-)

Er jeg i skyggen så kler jeg på meg ja. I sola blir det heldigvis langt varmere.

Liker å gå lett kledd (uten longs og tykk genser) når jeg er inne. Helst t-sjorte, da trives jeg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg i skyggen så kler jeg på meg ja. I sola blir det heldigvis langt varmere.

Liker å gå lett kledd (uten longs og tykk genser) når jeg er inne. Helst t-sjorte, da trives jeg best.

Betyr det at du går med longs og tykk genser når det er 20-22 grader i skyggen om sommeren, da? ;-) *erte erte* Ettersom dette er for kaldt for t-skjorte? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Betyr det at du går med longs og tykk genser når det er 20-22 grader i skyggen om sommeren, da? ;-) *erte erte* Ettersom dette er for kaldt for t-skjorte? *S*

Nei longsen får vel ligge i skapet til jeg skal på havet. Men om jeg fryser på sommeren så er ikke fleecejakka så langt unna.

Man bor da tross alt i nord-norge... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei longsen får vel ligge i skapet til jeg skal på havet. Men om jeg fryser på sommeren så er ikke fleecejakka så langt unna.

Man bor da tross alt i nord-norge... :-)

Ja, da har man nok færre dager med 22 grader, men 22 grader er jo like varmt enten det er i nord eller sør! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Ja, da har man nok færre dager med 22 grader, men 22 grader er jo like varmt enten det er i nord eller sør! ;-)

Ja, men av en eller annen merkelig grunn virker 22 grader ute varmere enn 22 grader inne.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fryser ikke ute i 22 grader, men det gjør jeg altså inne. Kanskje fordi man er mere i ro inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men av en eller annen merkelig grunn virker 22 grader ute varmere enn 22 grader inne.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fryser ikke ute i 22 grader, men det gjør jeg altså inne. Kanskje fordi man er mere i ro inne?

Ja, det høres sannsynlig ut.

Selv har jeg det såpass varmt inne at t-skjorte eller tilsvarende er passe når jeg gjør diverse småhusarbeid, men så slenger jeg på meg en deilig myk strikkajakke når jeg setter meg til i godstolen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...