Gå til innhold

Bruk av Reductil


flekkete1365380638

Anbefalte innlegg

flekkete1365380638

Fikk utskrevet reductil av min lege for 3 uker siden, og har hatt god virkning av de. På siste kontroll var blodtrykket mitt ørlite høyere (har tilvanlig lavt) og pulsen min var på litt over 80. Fikk fortsette og spise de. Men nå 8 dager etter føler jeg att pulsen min raser avgårde, ca 100/110 i minuttet( i de siste 3 dager) Er litt svimmel og delvis kvalm i takene.

. legen min er på ferie og har ikke vikar, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler att jeg må slutte med de, men har så lyst til å fortsette med kuren og kansje miste noen kilo til.

Er det veldig farlig å ha høy puls? Hvor går grensen for farlig høy puls?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis legen din har ferie, så må du enten kunne kontakte legevakten eller den legen som har påtatt seg å være vikar i hans fravær. Sannsynligvis kan du få veiledning over telefon i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...