Gå til innhold

finnes det "klikker" her på DOL også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det syns jeg var en god ide, lurulf.

Vel er vi greie, men et sted går grensa altså. ;)

*S*

Nemlig!

• Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

28

• Prozak

27

• amber sun

23

• favn

20

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nemlig!

Jeg har vært inne på mørkt begjær-tråden på sexforumet nå, kan ikke ha noe av at noen sniker i køen. Bare ved å fortsette på en ny tråd!

Så inatt er det din og min tur. Siden MP allerede har hatt ham inatt. :)

Skrevet

Jeg har vært inne på mørkt begjær-tråden på sexforumet nå, kan ikke ha noe av at noen sniker i køen. Bare ved å fortsette på en ny tråd!

Så inatt er det din og min tur. Siden MP allerede har hatt ham inatt. :)

Jeg leser svar for sakte!

Beklager...

Jeg har alt satt opp en liste på "mørkt begjær"! Du får bare sørge for å huke mrxx så snart han er ferdig hos meg....

Skrevet

Ser man det!

Vil det si at dere har hatt felles bursdagsselskaper gjennom hele oppveksten og fått like gaver av tantene?

Blå raggiser til bror og grønne til deg?

:)

Nope. Han er 9 år eldre enn meg, og jeg har aldri vokst opp sammen med ham :-)

"............................................"

Skrevet

Kan dere ikke bare pule sammen hele gjengen, og bli ferdig med det?

Unnskyld, men jeg kunne ikke dy meg ;o)

Ingen dum ide, men han foretrekker å ta seg av oss en av gangen, og da er vi tilbake til listene.

hehe

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Kan dere ikke bare pule sammen hele gjengen, og bli ferdig med det?"

Det kunne vært en spennende erfaring, men mrxx har gått ut tidligere og sagt at han ikke vil være med på trekant, av frykt for at han ikke skal klare å tilfredsstille begge jentene samtidig. Så da er nok firkant fullstendig utelukket :(

Er han så feig altså?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ingen dum ide, men han foretrekker å ta seg av oss en av gangen, og da er vi tilbake til listene.

hehe

Ja ja, dere får more dere videre da;o)

Skrevet

Er han så feig altså?

Jeg tror ikke feig er rette ordet.

Det er mer at han er så opptatt av at jenta han holder på med skal bli 100% tilfreds, og da kan han jo ikke ha en eller to til som samtidig har behov...

Da tar vi ham heller etter tur. Tro meg, han er vel verdt å vente på :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror ikke feig er rette ordet.

Det er mer at han er så opptatt av at jenta han holder på med skal bli 100% tilfreds, og da kan han jo ikke ha en eller to til som samtidig har behov...

Da tar vi ham heller etter tur. Tro meg, han er vel verdt å vente på :)

Ja, men nå må du ikke drive med for mye reklame her da, da kan det fort bli mange flere i den køen;o)

Skrevet

Det er jeg faktisk enig med deg i, men det er vel farlig å si for meg, hehe. Vi får se hva "øvrigheta" sier:-)

"Øvrigheta sier at jeg ikke vil bli forbigått!"

Og den andre halvparten av øvrigheta er som vanlig enig.

Ingen forbigåing forbi amber og meg. *Slår dommerhammeren i bordet*

Skrevet

Ja, men nå må du ikke drive med for mye reklame her da, da kan det fort bli mange flere i den køen;o)

Oups, takk for advarslen!

Men vi er ganske gode på å dytte bort andre jenter også, da...

Skrevet

hehe ;-D

Skrevet

Øvrigheta sier at jeg ikke vil bli forbigått!

;-D

Så MP får stille seg i kø, vi er nå i det minste greie nok til å dele. *s*

Du har et poeng der. Dette her er ikke så lett, jeg skal ikke blande meg inn i køopplegget. Det er farlig.

Skrevet

Huffda, dette får dere snakke med MP om, dette tør jeg ikke å blande meg inn i. Jeg er bare utføreren:-) Men det er ikke bare, bare det skal jeg si dere.

Skrevet

Huffda, dette får dere snakke med MP om, dette tør jeg ikke å blande meg inn i. Jeg er bare utføreren:-) Men det er ikke bare, bare det skal jeg si dere.

Nei, stakkar, kom du deg gjennom natta? Tre på en natt må da bli mye, selv for deg?

Jeg tror jeg var heldig som var først i køen :)

Skrevet

Er han så feig altså?

Feig du liksom, dette her har ikke noe med feighet å gjøre, men jentenes tilfredsstillelse å gjøre:-)

Jeg slipper ikke ei utilfredsjente ut av senga mi:-)

Skrevet

Jeg er tilbake på banen ja, så nå må dere desverre begynne å dele igjen.

Men en nattbesøk holder ihvertfal meg fornøyd i tre dager etterpå, så jeg rekker akkurat å lande før jeg får besøk igjen.

Sånn sett er det helt greit for meg å dele litt ;)

Det er bra MP, slik skal det være:-)

Skrevet

Dere har kanskje deres behov, men husk at jeg har blitt singel igjen nå da, så nattbesøkene fra mrxx er det eneste jeg får meg om dagen ;)

Sånn sett burde jeg komme øverst på listen hver gang jeg stikker innom - jepp det synes jeg!

Hvisker så de andre ikke hører det...*er litt enig med deg, stakkars lille nydelige deg*

Skrevet

Hvisker så de andre ikke hører det...*er litt enig med deg, stakkars lille nydelige deg*

Jeg hørte deg ikke, men er god på munnavlesning...

Jeg tror MP nå bare er helt nødt til å sende meg et bilde, så jeg får se om hun er så nydelig som du påstår...

Skrevet

Nei, stakkar, kom du deg gjennom natta? Tre på en natt må da bli mye, selv for deg?

Jeg tror jeg var heldig som var først i køen :)

Ja, det var steintøft dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...