Gå til innhold

finnes det "klikker" her på DOL også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har et poeng der. Dette her er ikke så lett, jeg skal ikke blande meg inn i køopplegget. Det er farlig.

Det er det.

Men vi ble fornøyde alle tre gjennom natta, den skal du ha - utholdenhet har du, hehe. *S*

Så jeg tror nok vi skal greie å ordne denne køen sånn at alle blir fornøyde. :)

• Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

28

• Prozak

27

• amber sun

23

• favn

20

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi får se :)

De to andre ser ikke ut til å ha våknet enda, du kjørte dem visst hardt nok?

Hardt er ordet, hehe.

Det tok sin tid før jeg våkna ja. ;)

Det stemmer det han sier lenger oppe i tråden; "Jeg slipper ikke ei utilfredsjente ut av senga mi:-) "

Og det liker vi, hehe. :)

Skrevet

Det er det.

Men vi ble fornøyde alle tre gjennom natta, den skal du ha - utholdenhet har du, hehe. *S*

Så jeg tror nok vi skal greie å ordne denne køen sånn at alle blir fornøyde. :)

Køen ordnes vel alfabetisk?

Skrevet

De sier at det er greit. De orker ikke så mye uansett.

Orker vi ikke så mye uansett?

Hvor har du det fra da? Vi gir ikke opp så lett.

:)

Skrevet

Definitivt.

Det finnes nick og grupper som ikke svarer på innlegg fra andre nick.

Det finnes nick som alltid (tilsynelatende) mener det samme og jatter med når noen i samme klikken sier noe.

Men det er det nok ikke noe å gjøre noe med.

Skrevet

Køen ordnes vel alfabetisk?

Køen ordnes av meg og Lurulf, fra badstua. Ikke alfabetisk, men etter hvem som er på tur, hehe :)

Vi ordner listen ganske så rettferdig egentlig, vi er ganske greie sånn. *s*

Skrevet

Køen ordnes av meg og Lurulf, fra badstua. Ikke alfabetisk, men etter hvem som er på tur, hehe :)

Vi ordner listen ganske så rettferdig egentlig, vi er ganske greie sånn. *s*

Så tjenestene er ikke behovsprøvd?

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Definitivt.

Det finnes nick og grupper som ikke svarer på innlegg fra andre nick.

Det finnes nick som alltid (tilsynelatende) mener det samme og jatter med når noen i samme klikken sier noe.

Men det er det nok ikke noe å gjøre noe med.

Ja, det gjør det.

Se bare på trådene i kjølvannet av denne og "jeg vil ha mørkt begjær, han vil ha....". En voldsom eksplisitt flørting mellom tre, fire faste dol'ere (faste nick).

Når en med ukjent nick tar opp dette med å flørte med så direkte hentydninger til sex, selv om man har partner hjemme, så går de med kjent nick inn og sier at "nei, det er ikke farlig".

Ville det samme skjedd om en person gikk inn og sa at "kjæresten min sitter mange timer på nett hver dag og flørter med direkte hentydninger til sex, med noen faste damer, hver dag". Ville folk da sagt "det er vel ikke farlig"?

Nei. Altså støtter de kjente de kjente her inne.

Det tror i alle fall jeg. Og jeg tror også at dette er et helt normalt fenomen, om enn veldig lite sjarmerende å være vitne til.

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Ja, det gjør det.

Se bare på trådene i kjølvannet av denne og "jeg vil ha mørkt begjær, han vil ha....". En voldsom eksplisitt flørting mellom tre, fire faste dol'ere (faste nick).

Når en med ukjent nick tar opp dette med å flørte med så direkte hentydninger til sex, selv om man har partner hjemme, så går de med kjent nick inn og sier at "nei, det er ikke farlig".

Ville det samme skjedd om en person gikk inn og sa at "kjæresten min sitter mange timer på nett hver dag og flørter med direkte hentydninger til sex, med noen faste damer, hver dag". Ville folk da sagt "det er vel ikke farlig"?

Det tror i alle fall jeg. Og jeg tror også at dette er et helt normalt fenomen, om enn veldig lite sjarmerende å være vitne til.

Skrevet

Ja, det gjør det.

Ja dette forekommer.

Men om det er "klikk" kan jo diskuteres, da. Ihvertfall ut fra det som jeg forstår med "klikk" og det er at det er en gjeng som rotter seg sammen og fryser ut noen, og det synes jeg vi er fint lite forskånet for.

mil1365380270
Skrevet

Ja dette forekommer.

Men om det er "klikk" kan jo diskuteres, da. Ihvertfall ut fra det som jeg forstår med "klikk" og det er at det er en gjeng som rotter seg sammen og fryser ut noen, og det synes jeg vi er fint lite forskånet for.

Huff, det hørtes ikke bra ut ;-)

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Ja dette forekommer.

Hva skjedde i forrige uke, da folk ba om at webmaster skulle oute nicket til det som ble betegnet som et troll?

Ingen viste forståelse for hvorfor vedkommende ikke var like høflig og imøtekommende som man forventer, og hvorfor vedkommende kanskje brukte flere nick.

Det er eksempelt to på "klikkene" på DOL.

Der var det baksnakking både og latterliggjøring av vedkommende, både med nick og henvisninger (eller også med link) til den aktuelle tråd.

(vet jeg har mange skrivefile, men håper det tas seriøst allikevel)

Skrevet

Hva skjedde i forrige uke, da folk ba om at webmaster skulle oute nicket til det som ble betegnet som et troll?

Ingen viste forståelse for hvorfor vedkommende ikke var like høflig og imøtekommende som man forventer, og hvorfor vedkommende kanskje brukte flere nick.

Der var det baksnakking både og latterliggjøring av vedkommende, både med nick og henvisninger (eller også med link) til den aktuelle tråd.

Tja, det er vel neppe fordi man rotter seg sammen og skal ta vedkommende - heller fordi man har samme erfaring med "tulleinnlegg", altså at man dikter opp en historie for å se hva folk svarer.

Skrevet

Så tjenestene er ikke behovsprøvd?

Det skal du ikke se bort fra at de er, men i og med at det er vi som står for listeføringa så er det vi som står for den evt. behovsprøvingen også, hehe.

:-D

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Tja, det er vel neppe fordi man rotter seg sammen og skal ta vedkommende - heller fordi man har samme erfaring med "tulleinnlegg", altså at man dikter opp en historie for å se hva folk svarer.

jo, men hvordan ellers er det mulig å rotte seg sammen på et nettsted? man er jo ikke fysisk tilstede...

Der var også eksempler på folk som ikke hadde vært logget på på et par dager og "gikk hen" til andre og spurte hva som hadde foregått, hvorpå de fikk linker og(/eller skriftlig oppdagering på hva som hadde skjedd.

synes selv det er froferdelig å være vitne til slik. det er derfor jeg tar til orde nå, i håp om at noen kanskje tar det til seg og gjør noe med det (seg selv...) også i verden out there..... hvor slike ting også som skjent forekommer

(samtidig har jo en del sagt at de rett og slett ikke leser ting skrevet av "ukjente" (ikke en del av gjengen, med andre ord) nick, så dermed vet (men velger å tro at de ikke kan styre nysgjerrigheten sin) jeg at dette ikke blir lest allikevel;-)

laguna1365380434
Skrevet

Er det et eksempel på å være klikkete?! Hm!

Da er jeg selvskreven i den klikken da..Jeg synes nemlig det er uting med folk som feiger seg rundt med flere nick i samme tråd,og fint at fenomenet slåes ned på,og det må gjerne latterliggjøres også for min del..Jeg applauderer det faktisk!

Men at å mislike dette fenomenet automatisk gjorde en klikkete, det var nytt for meg..Men da forstår jeg jo at at kriteriene for klikkmedlemskap er svært brde (og underlige) og i så tilfelle finnes det selvsagt klikker på dol..;-) Og da burde det gjøre det og.

Skrevet

jo, men hvordan ellers er det mulig å rotte seg sammen på et nettsted? man er jo ikke fysisk tilstede...

Der var også eksempler på folk som ikke hadde vært logget på på et par dager og "gikk hen" til andre og spurte hva som hadde foregått, hvorpå de fikk linker og(/eller skriftlig oppdagering på hva som hadde skjedd.

synes selv det er froferdelig å være vitne til slik. det er derfor jeg tar til orde nå, i håp om at noen kanskje tar det til seg og gjør noe med det (seg selv...) også i verden out there..... hvor slike ting også som skjent forekommer

(samtidig har jo en del sagt at de rett og slett ikke leser ting skrevet av "ukjente" (ikke en del av gjengen, med andre ord) nick, så dermed vet (men velger å tro at de ikke kan styre nysgjerrigheten sin) jeg at dette ikke blir lest allikevel;-)

Det at man spør om hva som foregår er ikke så uvanlig, da. Senest i går fikk jeg et slikt spørsmål fra et helt ukjent nick som tydeligvis bare var brukt for anledningen.

Skrevet

Da er jeg selvskreven i den klikken da..Jeg synes nemlig det er uting med folk som feiger seg rundt med flere nick i samme tråd,og fint at fenomenet slåes ned på,og det må gjerne latterliggjøres også for min del..Jeg applauderer det faktisk!

Men at å mislike dette fenomenet automatisk gjorde en klikkete, det var nytt for meg..Men da forstår jeg jo at at kriteriene for klikkmedlemskap er svært brde (og underlige) og i så tilfelle finnes det selvsagt klikker på dol..;-) Og da burde det gjøre det og.

Enig med deg.

Gjest min signatur i dag
Skrevet

kommer man ikke lenger med forståelse for at vedkommende handlet slik?

det ble spøkt med at vedkommende lå på psykiatrisk...

hva med det? er det også ok? er det ok latterliggjøring på et såpass uskyldig forekommende som å bruke flere nick i en tråd og å bli oppfarende?

er det ikke ok at noen av dol'erne blir oppfarende noen ganger?

hvorfor tålereres ikke det?

Å slå ned på en ting en gang er vel rimelig, men med henvisninger til tråder, oppdateringer og så direkte latterliggjøring som man så i den tråden, blir i hvert fall "min signatur i dag" uvel av å være vitne til.

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Det at man spør om hva som foregår er ikke så uvanlig, da. Senest i går fikk jeg et slikt spørsmål fra et helt ukjent nick som tydeligvis bare var brukt for anledningen.

jo, men det er en annens sak. og det tror jeg du også vet

jeg har også (i den tid jeg hadde fast nick) opplevd at folk dukker opp fra intet og i forkledning for å spørre meg om neo privat eller for "å vise at jeg har provosert dem eller ikke deler dems mening om en sak". det bryr meg mitt i ryggen. Det er ikke det det er snakk om her.

det det er snakk om er når "alle" går i mot ett mennske, som til stadighet skiller seg _litt_ ut, uten at det egentlig går ut over neon. I hvert fall ikke om man ikker er hudløst sårbar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...