Osiris Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 4.oktober 1970, for 35 år siden døde Janis Joplin på Landmark Hotel i Los Angeles. Men musikken hennes lever! 0 Siter
collins Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Minnes henne med å lytte til "me and my Bobby McGee" inni hu'et mitt. Samtidig har artister med en tidlig og tragisk død en tendens til å plasseres på en høyere pidestall enn de som lever et langt liv. 0 Siter
Osiris Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Minnes henne med å lytte til "me and my Bobby McGee" inni hu'et mitt. Samtidig har artister med en tidlig og tragisk død en tendens til å plasseres på en høyere pidestall enn de som lever et langt liv. Jeg skal spille både Me and Boby Mc'Gee, Try, Cry baby og andre godbiter i kveld når jeg kommer hjem. Trur det blir en tur innom puben for en hyll-Janis-SouthernComfort også. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 "Freedom's just another word for noting left to loose" Finfint sitat jeg kommer på hver gang jeg tenker på Janis. 0 Siter
Aryane Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg skal spille både Me and Boby Mc'Gee, Try, Cry baby og andre godbiter i kveld når jeg kommer hjem. Trur det blir en tur innom puben for en hyll-Janis-SouthernComfort også. Slenger meg på og setter på Bobby McGee her og.... 0 Siter
Osiris Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 "Freedom's just another word for noting left to loose" Finfint sitat jeg kommer på hver gang jeg tenker på Janis. Bobby McGee er en flott sang, selv om den er skrevet av køntriartisten Kris Kristofferson 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.