Gjest friis Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hvilken av de veskene syns du er finest? Er det noen som har en slik og kan si om man er fornøyd eller ikke, og hvorfor? http://www.nbags.no/index.php?cPath=98_432_461 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har den lille i karamellfarge. Synes de er veldig tøffe MEN nå har jo annenhver person en av de veskene (ihvertfal her jeg bor), så jeg synes ikke det er like kult å bruke vesken min lenger 0 Siter
Spirello Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har mocca. Kjøpte den så den skulle matche jakka og støvlettne mine, men synes de andre er fine og.. Ikke den lyseste. Liker ikke den skinnfargen. 0 Siter
Gjest friis Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har mocca. Kjøpte den så den skulle matche jakka og støvlettne mine, men synes de andre er fine og.. Ikke den lyseste. Liker ikke den skinnfargen. Hvordan jakke og støvletter har du? Jeg har også tenkt på den i mocca, syns kanskje den er finest og mest aktuell nå "tan" fargen blir borte.. 0 Siter
Gjest friis Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har den lille i karamellfarge. Synes de er veldig tøffe MEN nå har jo annenhver person en av de veskene (ihvertfal her jeg bor), så jeg synes ikke det er like kult å bruke vesken min lenger Nei, det jeg tenkte også.. Er jo veldig mange som har de veskene, men finner egentlig ingen andre jeg syns er fine og som er store nok.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg likte best "tan". Kanskje fordi jeg ser for meg hvor fin den ville blitt sammen med mine støvletter i samme farge ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.