Håpefull Mor Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Til Hudlegen. Jeg har en gutt på 5 1/2år som har hatt problematiske tær og tånegler siden han var ett. Tre av neglene på den ene foten vokser mer enn de andre, de er hvite, flakete og sprø. Huden rundt disse tærne er tynn og hard, rød og irritert. I folder sprekker huden og det blir sår. Jeg har konsultert fastlege, helsesøster og helsestasjonenes lege som har svart at dette ikke er neglesopp og ikke farlig. Hva det er og hva som kan gjøres vet de ikke. Apotek har heller ikke kunnet hjelpe. Men jeg gir ikke opp så lett, og håper du/dere kan hjelpe oss. Sårene gjør vondt, blir innimellom betente og de tykke, hvite, flakete neglene ser ikke særlig velstelt ut. Hilsen Håpefull Mor 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201225-plagsom-hud-og-t%C3%A5negler-hos-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.