Gå til innhold

forbredelese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest forbredelese

er psykisk dårlig selv. Hater å må "fortelle hele regla på nytt". Greit få ting skriftlig,,kommer til nytte. Har dessverre ikke blitt trodd på selv av leger men har man skriv fra psykiater er det andre boller..

Lykke til igjen ;)

Det er helt riktig. Jeg må bare si at dette er noe jeg kommer til å be om. Slipper man liksom å fortelle en ukjent fyr hva man opplever hver eneste dag. Skal jo bare være hos han i ca 20 minutter. En Legeærklæring fra psykiater som en annen psykiater ser på , så kan han spørre utifra den. Eller hva?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201306-forbredelese/#findComment-1431340
Del på andre sider

Det er helt riktig. Jeg må bare si at dette er noe jeg kommer til å be om. Slipper man liksom å fortelle en ukjent fyr hva man opplever hver eneste dag. Skal jo bare være hos han i ca 20 minutter. En Legeærklæring fra psykiater som en annen psykiater ser på , så kan han spørre utifra den. Eller hva?

ja hadde jeg gjort. Så kan du heller svare på det han spør deg om. Kan han sitte lese brevet først..slipper du legge ut i vide og brede og haste og fortelle...

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201306-forbredelese/#findComment-1431346
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...