Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei 17 år gammel jente, som tror jeg er transvestitt, eller intergender. Jeg liker å gå i gutteklær, og føler at det er mer behagelig og riktig enn jente/kvinneklær. Dessuten, så har jeg aldri følt meg noe særlig hjemme i den kvinnelige kjønnsrollen.

Jeg liker å være jente. Jeg vet at jeg ikke er transseksuell, jeg bare trives best i gutteklær, og som gutt.

Det jeg lurer på er om det finnes foreninger for kvinnelige transvestitter eller for folk som bare er intergender? jeg finner bare internett sider for mannlige transer.

Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201322-transvestittintergender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hilsen en som har lest litt om det

Jeg blir ikke støtt (:

Jeg sier også som NHD, det høres helt normalt ut. Du liker å være jente, og det tyder på at du vil være jente og føler deg _sånn sett_ vel med det.

Noe annet hadde vært om du IKKE ville være jente under noen omstendighet, men ville være gutt i ett og alt.

jeg tror ikke at dette med kvinnelige transvestitter har blitt så mye fremstilt, muligens fordi de ikke skiller seg så mye ut. Det er enklere for samfunnet om en kvinne går i mannsklær, enn om en mann går i kvinneklær

Hvis du er usikker på din egen kjønnsidentitet og dette plager deg så synes jeg at du kan ta en telefon til landsforeningen for transvestitter og høre litt med dem hva de tenker. Kanskje du også kunne få noen timer hos en lege eller psykolog som kjenner problematikken.

Ut fra det du skrev så høres du ganske så normal ut, men jeg vet jo ikke til hvilken grad dette påvirker livet litt. Mange jenter har gutteaktive sider uten at de derimot er transvetitter av dem grunn. ikke alle er feminine, og det er helt greit.

lykke til:)

Annonse

Jeg sier også som NHD, det høres helt normalt ut. Du liker å være jente, og det tyder på at du vil være jente og føler deg _sånn sett_ vel med det.

Noe annet hadde vært om du IKKE ville være jente under noen omstendighet, men ville være gutt i ett og alt.

hei, det er en forskjell mellom transvettisme og transeksulle (hvis de ikke har endret navn på begrepene)

Transvetitter føler seg, hvis jeg ikke har misforstått noe her, hjemme i et kjønn. Man føler seg som mann men liker å gå i kvinneklær og leve ut sine kvinnelige sider. Det samme for kvinner.

De transeksuelle føler seg ikke hjemme i sitt eget kjønn, og ønsker permanent å være et annet kjønn.

please, arrester meg hvis jeg skriver noe feil her. Men slik har jeg oppfattet det

Gjest hilsen en som har lest litt om det

hei, det er en forskjell mellom transvettisme og transeksulle (hvis de ikke har endret navn på begrepene)

Transvetitter føler seg, hvis jeg ikke har misforstått noe her, hjemme i et kjønn. Man føler seg som mann men liker å gå i kvinneklær og leve ut sine kvinnelige sider. Det samme for kvinner.

De transeksuelle føler seg ikke hjemme i sitt eget kjønn, og ønsker permanent å være et annet kjønn.

please, arrester meg hvis jeg skriver noe feil her. Men slik har jeg oppfattet det

Det har du helt rett i! (begriper ikke hva som gikk av meg da jeg svarte. Hodet har ikke vært helt riktig skrudd på i det siste). takk for å at du gjorde meg (og Ooki) oppmerksom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...