Gå til innhold

Forstår ingen ting.......

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Jeg har det bra etter flere Ect behandlinger i juni. etter en måned syntes jeg det begynte og gå nedover. Bruker ingen medisiner pr. idag, annet en del sobril og sovemedisin, Vallergan og Zoplicone.

Er redd det ikke hjalp for evig allikevel. Jeg som hadde slik tro på dette. Dagene blir tyngre, men jeg klarer jobben. Ja det er den som holder meg oppe.

Vet jeg misbruker tabletter og allkohol. Noe jeg aldri har gjort tidligere, men det er bare blitt sånn.

Sint for alt og over bagateller, og de siste dagen har jeg begynt og forfatte min egen dødsannonse.

Uff jeg er redd, hva betyr dette? Og hva har dere til råd?

Orker ikke ta kontakt med lege eller psykiatrisk sykepleier det vil være nederlag, for jeg slulle jo klare dette nå.

Jeg trenger så sårt noen råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201332-forst%C3%A5r-ingen-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

ECT er den mest effektive behandling mot en konkret depressiv episode. Bivirkningene er heldigvis også beskjedne på gruppenivå.

Dessverre har ECT ingen beskyttende effekt mot nye deressive episoder.

Det er mest sannsynlig at du nå er på vei inn i en ny depresjon. Derfor må du ta kontakt med lege på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...