Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste to ukene opplevd søvnproblemer ved at jeg våkner mellom alt fra klokken to om natten til fem om morgenen.Må da stå opp, siden det er umulig å få sove igjen. Jeg har da lagt meg ved ti-tiden, og sovner med en gang av 150 mg Truxal og 15 mg Imovane. Jeg må også tilføye at jeg for tre uker siden også sluttet brått å drikke alkohol(misbruk annenhver dag) og at jeg har gått på Cipralex i fem-seks uker. Hva kan disse søvnproblmenen komme av. Og finnes det en "knockout" medisin som får meg til å sove til kl 7-8 om morgenen? Har vært inne på tanken å spørre etter Nozinan, men er ikke den vektøkende? Jeg sliter med noen kilo for mye og vil aller helst bruke et antipsykotikum som ikke øker vekten. Finnes det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201355-s%C3%B8vnproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke dette en forventet overgangsperiode som du må igjennom når kroppen skal venne seg til å sove i edru tilstand?

Det er nok mulig du har rett i det. Vet du hvor lenge en slik periode kan vare, forutsatt at jeg holder meg helt edru fremover? Og hva mener du om Nozinan? Er det en bedre medisin i denne fasen enn Truxal?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201355-s%C3%B8vnproblemer/#findComment-1431625
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...