Åsemor Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Mitt første søk: Svigerfar. Andre søk: Stefar. Tredje søk: Sjefen (som ikke ga meg lønnsøkning...) www.skatteetaten.no 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg sjekket sjefen til min samboer, som er SVÆRT gniten, selv om min samboer jobber veldig hardt og mye for han. FY SØREN! sier bare jeg. Inntekten hans er på 2 millioner!! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg sjekket sjefen til min samboer, som er SVÆRT gniten, selv om min samboer jobber veldig hardt og mye for han. FY SØREN! sier bare jeg. Inntekten hans er på 2 millioner!! Og det er netto! 0 Siter
collins Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Og det er netto! Nei, det er det alldeles ikke! Inntekten som står oppført er FØR skatt. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Nei, det er det alldeles ikke! Inntekten som står oppført er FØR skatt. ok 0 Siter
collins Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg søkte først på en nabo. Der stod det: Netto formue: 51 174 458 Netto inntekt: 20 713 803 Jeg bor tydeligvis i et bedre strøk hvertfall...*LER* 0 Siter
Goliath Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Nei, det er det alldeles ikke! Inntekten som står oppført er FØR skatt. Men det er ETTER alle fradrag (renter, minstefradrag, reiseutgifter etc). 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Har bare sjekket èn; Ex'en. Lurer hvert år på om inntekten hennes har krabbet seg såpass opp at jeg kan fremme krav om at hun skal betale barnebidrag. 0 Siter
collins Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Men det er ETTER alle fradrag (renter, minstefradrag, reiseutgifter etc). Ja, likningskontoret definerer "netto inntekt" som beløp etter fradrag. Det er det som forviller folk, for det er mange som tenker nettoinntekt som inntekt etter skatt. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Har ikke søkt på noen ) Men vet du om man kan sjekke om man er blitt søkt på og av hvem? 0 Siter
Goliath Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Ja, likningskontoret definerer "netto inntekt" som beløp etter fradrag. Det er det som forviller folk, for det er mange som tenker nettoinntekt som inntekt etter skatt. Jupp. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Har ikke søkt på noen ) Men vet du om man kan sjekke om man er blitt søkt på og av hvem? "Alle søk i skattelistene logges og bruk av tjenesten overvåkes. Overvåkingen tjener bare til å ivareta sikkerheten i løsningen, og vil ikke bli brukt til å identifisere enkeltpersoners søk i skattelistene." 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Ja, likningskontoret definerer "netto inntekt" som beløp etter fradrag. Det er det som forviller folk, for det er mange som tenker nettoinntekt som inntekt etter skatt. Og ikke misnt derfor er det utrolig dumt at disse listene ligger ute - når folk ikke aner hva som står i dem så blir de bare brukt til "mobbing". 0 Siter
mAd Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg sjekka faren min, broren min, meg selv og sjefen min, så var jeg lei, hehe 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 ....pappa, for å se om jeg trenger å ha dårlig samvittighet for alle donasjonenetil en trengede datter...:-) Jeg behøver_IKKE_å ha dårlig samvittighet! 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 "Alle søk i skattelistene logges og bruk av tjenesten overvåkes. Overvåkingen tjener bare til å ivareta sikkerheten i løsningen, og vil ikke bli brukt til å identifisere enkeltpersoners søk i skattelistene." Thanks ) 0 Siter
Gjest lønnssammenlikning Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 De av mine kolleger jeg burde kunne sammenlikne meg med lønnsmessig - for å se om min lønn er urettferdig, hvilket den er. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Sjekker meg selv og mannen min ). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.