Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke akkurat gjengen som oppfant kruttet det der, nei. Og å prestere å bruke en ip-adresse, og ikke en url? *rister på hodet*

Det blir som white-power gjøkene, som med sine iq-er på 50 og nedover, analfabetisme og andre mangler, preker om den hvite rasens overlegenhet :-)

".........................................."

Skrevet

Det er trist å se dette. Men det måtte komme, og jeg er redd slike "bevegelser" vil vinne styrke i tiden fremover.

Det tilligger ungdommen å søke uortodokse og ofte ekstreme løsninger. En tiltagende forvitring av en "urgammel" samfunnsorden, vil utløse motkrefter og situasjonen tiltale de ekstreme.

Denne gjengen er sosialister og nasjonalister (fremgår det av siden). Det høres kjent, men lite trivelig ut.

Prognosen er dårlig.

Skrevet

Det er trist å se dette. Men det måtte komme, og jeg er redd slike "bevegelser" vil vinne styrke i tiden fremover.

Det tilligger ungdommen å søke uortodokse og ofte ekstreme løsninger. En tiltagende forvitring av en "urgammel" samfunnsorden, vil utløse motkrefter og situasjonen tiltale de ekstreme.

Denne gjengen er sosialister og nasjonalister (fremgår det av siden). Det høres kjent, men lite trivelig ut.

Prognosen er dårlig.

Jeg fant dem fra den linken om at en av dem er vekter og ble benyttet til å passe på kronprinsparet vårt. Vekteryrket er ikke slik det burde være!

Gjest skraldepande
Skrevet

De trenger noe å henge sine fortyrrelser og angst på. Noen som hører på dem, noen som bryr seg om dem. Og det får de der. Representative for det norske folk er de neppe, men representative for dem som ikke riktig nådde opp der det er best å være, eller ikke passet inn der.

Gjest skraldepande
Skrevet

Jeg fant dem fra den linken om at en av dem er vekter og ble benyttet til å passe på kronprinsparet vårt. Vekteryrket er ikke slik det burde være!

Kan du tenke deg at vekteryrket tiltrekker seg spesielle egenskaper?

Skrevet

Nå er det ikke noen krav om politiske holdninger for å være vekter. Det er mange vektere rundt omkring som ikke burde være vektere, men jeg vet ikke om jeg er enig i at en nasjonslistisk legning bør diskvalifisere.

Det det er krav om, som selv securitas synder mot, er vandel.

"............................................"

Skrevet

Nå er det ikke noen krav om politiske holdninger for å være vekter. Det er mange vektere rundt omkring som ikke burde være vektere, men jeg vet ikke om jeg er enig i at en nasjonslistisk legning bør diskvalifisere.

Det det er krav om, som selv securitas synder mot, er vandel.

"............................................"

Vi har et kontrollorgan som burde benyttes mer - nemlig Sikker Vakt:

http://www.sikkervakt.org/

Skrevet

Kan du tenke deg at vekteryrket tiltrekker seg spesielle egenskaper?

Ja, selvsagt, og det må vi forhindre -og KAN vi forhindre om selskapene gjør jobben sin. Ellers ender vi opp med slike tilstander det er i ØstEuropa hvor alle og enhver kan tilby "polititjenester",

Gjest skraldepande
Skrevet

Ja, selvsagt, og det må vi forhindre -og KAN vi forhindre om selskapene gjør jobben sin. Ellers ender vi opp med slike tilstander det er i ØstEuropa hvor alle og enhver kan tilby "polititjenester",

Nå kom jeg påen sketsj med Herodes: Ullersmo Barnevaktservice. Da kunne man levere unga i fengselet og der var de "trygge".

Gjest rotløs ungdom
Skrevet

Vigrid er noe av det samme dritet. Det er vel mest rotløs ungdom, ungdommer som føler at de ikke hører hjemme i noe miljø og søker aksept, noe de finner i disse miljøene.

Skrevet

Vigrid er noe av det samme dritet. Det er vel mest rotløs ungdom, ungdommer som føler at de ikke hører hjemme i noe miljø og søker aksept, noe de finner i disse miljøene.

Ja, det tror jeg også - men at de kan være så lite kloke da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...