gunter Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Følte meg så bra, noen få nedlatende kommentarer og jeg har det forferdelig. Kommentarer om meg og min rare familie. Ingen liker meg, alle synes jeg er motbydelig, alle sender meg svarte blikk..hjelp. Alle ler av meg, greier ikke å snu dette hodet mitt igjen. Har prøvd å besøke venner, men opplever at de også ser rart på meg og ikke ønsker noen kontakt med meg. Er helt alene, samme hva jeg sier oppfattes det som mas. Er alene, skvetter,det lyner oppe i hodet mitt for det minste. Hva er dette? Er på en annen planet, kan ikke leve slik. Hjelp meg å snu dette hodet mitt igjen, please. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201450-alt-er-snudd-p%C3%A5-hodet-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 *snur hodet andre veien* Nå er du inne i en vanskelig fase, og kanskje du bare må akseptere at det er slik nå? Akkurat nå føler du at alle ser på deg og snakker om deg, men det du føler trenger ikke å være virkeligheten. Tenk på at det er de psykiske problemene dine som skaper vrangforestillinger.Det er ulogisk at ALLE skulle se på deg eller prate om deg. Som regel gir folk f.. i det. hvis det var til noen hjelp 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201450-alt-er-snudd-p%C3%A5-hodet-igjen/#findComment-1432798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunter Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 *snur hodet andre veien* Nå er du inne i en vanskelig fase, og kanskje du bare må akseptere at det er slik nå? Akkurat nå føler du at alle ser på deg og snakker om deg, men det du føler trenger ikke å være virkeligheten. Tenk på at det er de psykiske problemene dine som skaper vrangforestillinger.Det er ulogisk at ALLE skulle se på deg eller prate om deg. Som regel gir folk f.. i det. hvis det var til noen hjelp Takk, det hjelper med støtte, men det hjelper ikke imot den truende massen derute. Har hatt det sånn før, har en angst som er jævlig, mildt sagt. Skal knaske litt sobril og gjemme meg ikveld og se om det roer seg litt. Det pleier å hjelpe å være mest mulig alene ei stund, minst mulig inntrykk, men har det #*"%/ eller noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201450-alt-er-snudd-p%C3%A5-hodet-igjen/#findComment-1432808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kjære gunter! Det kommer dessverre som oftest vonde dager innimellom, selv når det endelig gikk litt bedre. Det er vanskelig å gi deg råd, men nå er du inne i den boblen hvor du forer deg selv med all denne dritten, trykker deg selv ned. Kanskje avledning er det beste. Se på tv,film, høre musikk som ikke depper deg, ikke sitte å gruble. Det er ikke sant det du forer deg med. Men du føler det slik i kveld, så da er det virkelig for deg. Men du kommer deg gjennom dette, og jeg synes du er et svært så hyggelig menneske etter hvem du er her. Jeg ser ikke hele deg,(på samme måte som at du ikke ser hvor mesterlig dum jeg kan være og føle meg utenfor her) men er du som meg, så er det du viser her inne veldig sant og ekte. Og det du viser liker jeg. La det få ha like stor gyldighet i livet ditt i kveld som hva noen andre har sagt. For de kjenner heller ikke hele deg, selv om de opplever deg i "real life". Jeg vil gjerne "sitte på skulderen din i kveld" og si at du er et originalt og verdifullt menneske (litt klissete, ja, men sant for det:o)) La min og timari sin stemme få ha like stor innflytelse som andre som har såret deg. Så går dette også over, og det kommer bedre dager. Klem og styrke fra bugge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201450-alt-er-snudd-p%C3%A5-hodet-igjen/#findComment-1432834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunter Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Kjære gunter! Det kommer dessverre som oftest vonde dager innimellom, selv når det endelig gikk litt bedre. Det er vanskelig å gi deg råd, men nå er du inne i den boblen hvor du forer deg selv med all denne dritten, trykker deg selv ned. Kanskje avledning er det beste. Se på tv,film, høre musikk som ikke depper deg, ikke sitte å gruble. Det er ikke sant det du forer deg med. Men du føler det slik i kveld, så da er det virkelig for deg. Men du kommer deg gjennom dette, og jeg synes du er et svært så hyggelig menneske etter hvem du er her. Jeg ser ikke hele deg,(på samme måte som at du ikke ser hvor mesterlig dum jeg kan være og føle meg utenfor her) men er du som meg, så er det du viser her inne veldig sant og ekte. Og det du viser liker jeg. La det få ha like stor gyldighet i livet ditt i kveld som hva noen andre har sagt. For de kjenner heller ikke hele deg, selv om de opplever deg i "real life". Jeg vil gjerne "sitte på skulderen din i kveld" og si at du er et originalt og verdifullt menneske (litt klissete, ja, men sant for det:o)) La min og timari sin stemme få ha like stor innflytelse som andre som har såret deg. Så går dette også over, og det kommer bedre dager. Klem og styrke fra bugge. Takk for støtten! Det gjør godt å få noen varmende ord akkurat nå, føler jeg ikke har skinn igjen inne i meg. Angsten gnager. Har tatt noen sobril og skal forsøke å "la være å tenke på den sorte massen der ute." Blir bare så forferdelig lei meg hver gang dette skjer. Er vant til å gå og beskytte min familie imot mobbing, har blitt mobbet selv fordi jeg har en rar familie i alle år. Har ingen energi igjen til å takle nederlag, og har lett for å gå løs på meg selv istedet for å "ta igjen ovenfor andre". Skal ta så mye medisin at jeg sovner og så våkner jeg kanskje opp igjen. Håper solen skinner imorgen for idag er det helt sort. Husk jeg setter stor pris på støtte fra dere begge, den gjør at jeg greier å la hendene ligge iro og ikke gjøre noe jeg ikke burde gjøre. Takk igjen!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201450-alt-er-snudd-p%C3%A5-hodet-igjen/#findComment-1432874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.