chanell1365380898 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg trenger å legge på meg noen kilo. Det som er problemet er at jeg har litt problem med å legge på meg. Og så er det sånn at jeg vil jo ikke spise for usunt. Så det jeg lurer på er hvordan jeg ska legge på uten å spise usunt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest til deg Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Mandler. Nøtter. Olivenolje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dytt i deg flere kalorier enn du forbrenner. Men det er samme greia som hvis du vil ned i vekt. Spis ca. hver tredje time, men mer enn hvis du skal ta av et par kilo. Du kan også med fordel trene vekter; tungt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det som hjalp for meg, var rett og slett å begynne på p-piller, samt å forsøke å spise få, digre måltider fremfor mange små. Da gikk jeg opp en klestr, og jeg har ikke lagt på meg hverken før eller siden, så jeg vet ikke noe annet som funker enn det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chanell1365380898 Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Det som hjalp for meg, var rett og slett å begynne på p-piller, samt å forsøke å spise få, digre måltider fremfor mange små. Da gikk jeg opp en klestr, og jeg har ikke lagt på meg hverken før eller siden, så jeg vet ikke noe annet som funker enn det! jeg går på p-sprøyte fra før og gikk ikke opp i vekt i det hele tatt når jeg begynte med den. Jag kan spise bare kjeks kaker i flere dager uten å legge på meg:( Men jeg skal prøve å ikke spise så ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 jeg går på p-sprøyte fra før og gikk ikke opp i vekt i det hele tatt når jeg begynte med den. Jag kan spise bare kjeks kaker i flere dager uten å legge på meg:( Men jeg skal prøve å ikke spise så ofte. Det er akkurat sånn det er med meg også. Jeg spiser chips daglig, er rett og slett avhengig, og får meg ikke til å slutte med det så lenge det ikke viser på kroppen. Vi får trøste oss med at det er mange som misunner oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brusebad Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg ville tatt kontakt med en diettskriver. Det er en hel liten liten kunstart den oppgaven der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 To bekjente av meg klarte dette. Den ene spiste mye karbohydrater på kvelden. (Dvs. stor posjon spaghetti) Den andre lagde proteindrikker med is/banan/melk og proteinpulver. Trene styrketrening med tunge vekter kan også hjelpe litt. (Få repetisjoner og tungt) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.