Gå til innhold

Klarer ikke å ta vare på meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest søkkfortvilt

Jeg klarer ikke å ta vare på meg selv.

Jeg klarer ikke å få i meg nok mat og sunn mat.

Jeg klarer ikke å holde klær og hybel rene.

Jeg er for sliten til å klare å dusje så ofte som jeg trenger.

Alt er slitsomt for tiden! Å pusse tennene kjennes ut som en halv dags arbeid.

Jeg klarer heller ikke å være sammen med folk eller gå ut.

Så jeg ligger inne sulten, skitten i ett skittent rom med lyset av og sånn går nå dagene.

Har hatt det slik en stund uten egentlig selv å være klar over det. Men nå har jeg "våknet" en smule og ser litt tingenes tilstand. Og jeg blir søkkfortvilt!! Dette er ikke meg.

Fortsetter under...

Gjest Miss Meee

Hei :) får du hjelp???

Punkt nr en nå er å skaffe seg hjelp tror jeg... hvis du ikke klarer det selv, kan du kanskje be noen hjelpe deg?

Leiligheten kan ryddes, dusjing haster ikke, mat må man ha innimellom, men man dør ikke av å være sulten...

Men.. det høres ut som om du overhode ikke har det noe bra, og trenger hjelp....

Prøv å få tak i noen som kan hjelpe deg? Legetime er kanskje en ide?

Mvh

Gjest caines24

Hei :) får du hjelp???

Punkt nr en nå er å skaffe seg hjelp tror jeg... hvis du ikke klarer det selv, kan du kanskje be noen hjelpe deg?

Leiligheten kan ryddes, dusjing haster ikke, mat må man ha innimellom, men man dør ikke av å være sulten...

Men.. det høres ut som om du overhode ikke har det noe bra, og trenger hjelp....

Prøv å få tak i noen som kan hjelpe deg? Legetime er kanskje en ide?

Mvh

Kanskje ekstrem vitaminmangel? Aldri hørt om dette før, men alt er jo mulig. Det er ellers alt for lite informasjon inkludert til å danne et helhetlig bilde av situasjonen.

Gjest annnabethh

jeg har hatt det sånn en del ganger over lengre tid selv, og for meg var det eneste som hjalp medisin...zyprexa, men det la jeg på meg av, så litium og nå er jeg frisk, klarer ta vare på meg selv og har det bra nå. heldigvis! Tilstanden kom av alvorlige depresjoner... Når det å pusse tennene er uoverkommelig, da er det nesten garantert en alvorlig depresjon tror jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...