Gå til innhold

Når får man hjelp ?

Anbefalte innlegg

Jeg er syk og fastlegen min forstod det første gang jeg var der. Så jeg ble henvist til psykolog. men jeg lurer på når jeg får beskjed om at jeg kan gå dit ? Tar det vanligvis lang tid ? Jeg får ikke sove i det hele tatt og kan gå flere døgn på jobb uten å ha sovet. Og det blr jeg nok bare verre av for når mørket senker seg ute blir jeg ikke spesielt positiv til tilværelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201833-n%C3%A5r-f%C3%A5r-man-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

søkte han deg til en som driver privat eller til sykehuset og dps/poliklinikk? Gjelder det sistnevnte skal du få beskjed innen 14 dager om hvor lang tid de antar dette vil ta.

Jeg vet ikke hva legen henviste meg til bortsett fra psykolog. Men har ikke fått noen beskjed og det har gått over en måned tror jeg. Kjedelig å bli "glemt" slik i tillegg til at man er syk fra før, og det gir ikke lyst til å "mase" mer på legen.

Jeg vet ikke hva legen henviste meg til bortsett fra psykolog. Men har ikke fått noen beskjed og det har gått over en måned tror jeg. Kjedelig å bli "glemt" slik i tillegg til at man er syk fra før, og det gir ikke lyst til å "mase" mer på legen.

Beklager,- jeg skrev 14 dager men det viser seg at det er nærmere 30 dager.

Krever du ingenting får du ingenting. Kontakt din fastlege for ny time og spør vedk om h*n kan undersøke hvor saken din står

Beklager,- jeg skrev 14 dager men det viser seg at det er nærmere 30 dager.

Krever du ingenting får du ingenting. Kontakt din fastlege for ny time og spør vedk om h*n kan undersøke hvor saken din står

Det finnes noe som kalles akutt timer på de fleste poliklinikker, hvor du kan få komme inn til vurdering. Tror dette skal ta mindre enn en uke.

Du må presse på selv. Det hjelper ikke å regne med at noen andre tar ansvar. De glemmer lett. Det er jo bare du som vet hvordan du har det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...