Bjarne banan Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei. Jeg bruker å spise en kopp med mr.lee nudler halvannen time før jeg trener styrke. Fordi det er enkelt og fordi jeg er på jobb da. Er det greit eller finnes det sunnere alternativ som er like enkelt å spise før treninga? Hvor lenge før bør man spise for å få maks ut av treninga? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
want2bestrong Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Mr. lee er noe sunt akkurat. Jeg spiser en skål med havregryn og melk med syltetøy på. Det er godt og inneholder masse sunne greier. Det er annbefalt å spise 2-3 timer før trening, men jeg pleier selv å spise 1 time før trening fordi jeg trener såpass lenge (2 timer). Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
want2bestrong Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Mr. lee er noe sunt akkurat. Jeg spiser en skål med havregryn og melk med syltetøy på. Det er godt og inneholder masse sunne greier. Det er annbefalt å spise 2-3 timer før trening, men jeg pleier selv å spise 1 time før trening fordi jeg trener såpass lenge (2 timer). Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.