Gå til innhold

Tap av sexlyst.

Anbefalte innlegg

Gjest Lamictal

Jeg har svært lite lyst på sex om dagen, det har vært sånn lenge, jeg er bipolar og tar foreløpig 200mg Lamictal pr dag. Kan det være medisinen? Jeg har akkurat begynt på intensiv gruppebehandling på DPS her i kommunen, det er til tider veldig tøft, kan det ha en sammenheng? I fjor og året før hadde jeg masse sex med forskjellige mennesker og brukte endel amfetamin som gjorde at sexen var fantastisk hver eneste gang og jeg savner selvsagt den følelsen. De gangene jeg har sex med partneren min er det veldig bra, men jeg orker liksom ikke og har veldig sjelden lyst.

Noen som har noen tips og råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201865-tap-av-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...