Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei... jeg har et problem som jeg ikke vet hvordan jeg skal håntere riktig og lurte på om dere kan hjelpe meg/oss... jeg er en gutt på 31år som er sammen med ei jente på 22år... problemet er at min kjæreste fortalte meg en hemmelighet som hun bar på for en stund siden men etter som tiden gikk så ble ting litt problematiske og hvor jeg etter hvert gjorde noe dumt som å lekke ut denne hemmeligheten til andre... pga dette så har hun utviklett en angst... hvordan kan jeg bygge opp tilliten hennes igjen slik at hun kan føle seg trygg på meg? hvordan kan jeg bidra til å hjelpe henne ut av angsten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202651-angstlidelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Hva du skal gjøre for at hun skal føle seg trygg på deg igjen? Aner desverre ikke. Det er ikke alle som er til å stole på, og du har vist deg å være en av dem.

Hvorfor skulle hun tro at det har endret seg nå? Burde hun betro deg en annen hemmelighet, sånn at du får bevist at du denne gangen kan holde kjeft?

Av og til er toget gått, man rakk det ikke, og har bare å vente på neste tog. Om man er tålmodig nok så kommer det kanskje.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202651-angstlidelse/#findComment-1444734
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...