Dory Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Går nå i behandling for min ocd. Får eksponeringstrening. Dette er helt fantastisk!! Så jeg ville bare si til alle som sliter med tvangstanker, stå på for å få eksponering...) Jeg har gjort stomrskritt, og gjør ting/tar på ting jeg ville ha fått panikk anfall av tidligere:) Ikke gi dere, dere som går i vanlig samtale for tvangstanker. Jeg har kastet bort mange år i vanlig samtale terapi. Men det er kognitiv/eksponering som fungerer:) (OBS! Dette gjelder ocd/tvang, ikke andre psyk.lidelser. Eller det kan jo være at det hjelper med kog.terapi for dette også, men her fungerer vel samtaleterapi også!) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hei Dory! Så kjempefint å høre. Det var en fin start på dagen. Har tenkt på deg, og synes det er sååå bra at du har funnet den behandlingen som kjennes riktig ut for deg. Ta deg den tiden du trenger, og stress minst mulig med de dagene som ligger langt der fremme. Ha en god dag videre. Klem fra 0 Siter
Dory Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Hei Dory! Så kjempefint å høre. Det var en fin start på dagen. Har tenkt på deg, og synes det er sååå bra at du har funnet den behandlingen som kjennes riktig ut for deg. Ta deg den tiden du trenger, og stress minst mulig med de dagene som ligger langt der fremme. Ha en god dag videre. Klem fra Hei!! Har tenkt masse på deg også.. Har ikke vært så aktiv her i det siste, men nå som ting er lettere har jeg mere overskudd:) Ser også ut til å ordne seg med jobb/attføring osv. Begynte på høyskole, men det ble for tøft... Men har nå fått meg jobb innen kontor/adm. Og så skal jeg evnt ta noen kontorfag senere (neste år.) Ha en flott dag du også! Her skinner solen, og det er så nydelig med rim på bakken:) *Klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.