Freya Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 http://www.adressa.no/forbruker/helse/article581921.ece Urk... 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Det var delig nå å vite at jeg vasket putene vår nå i helga! Men ja, ekkel lesing. 0 Siter
Aryane Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Husker jeg hadde en tråd her inne for en stund siden der jeg spurte hvor ofte dere vasket dyner og puter......nesten ingen gjorde det, eller så nødvendigheten i det! Glad jeg vasker mine med jevne mellomrom, eller skifter dem ut! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Huff..også jeg som har tempurpute da! Den går ikke an å vaske... :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Huff..også jeg som har tempurpute da! Den går ikke an å vaske... :-( Men du kan vaske trekket. ) Men ikke vask det sammen med noe annet, det nupper nemlig noe aldeles grusomnt! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Skifter pute mange ganger i året vi. De blir flate eller klumpete å da går de i søpla. Bruker syntetiske pga allergi. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Urk. Jeg kaster putene etter et-to år. De syntetiske blir flate, og vasker jeg dem blir det klumper. En annen undersøkelse viste at bare 40% av senger inneholder midd. Selv har jeg varmeteppe som står på en time pr dag, det blir glovarmt og blir kaldt igjen før jeg legger meg. Det dreper det meste og tørker sengetøyet så det blir bedre å sove i. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Og tenk på noe som er enda eklere... Denne soppformen finnes også inne i kroppen din som en microbe. Men den blir ikke skadelig før den har utviklet seg en stund med dårlig kosthold osv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Men du kan vaske trekket. ) Men ikke vask det sammen med noe annet, det nupper nemlig noe aldeles grusomnt! Ja, stemmer det. Putetrekket har jeg vaska noen ganger. Bør nok ta av trekket på madrassen og vaske det også... Det er noen små brune flekker på puta. De kom en gang det kom noen regndråper på når puta hang ute til lufting. Er det sopp? *usj* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.