Gå til innhold

Nå ble jeg ganske kvalrm...

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det var delig nå å vite at jeg vasket putene vår nå i helga!

Men ja, ekkel lesing.

Skrevet

Husker jeg hadde en tråd her inne for en stund siden der jeg spurte hvor ofte dere vasket dyner og puter......nesten ingen gjorde det, eller så nødvendigheten i det! Glad jeg vasker mine med jevne mellomrom, eller skifter dem ut!

Skrevet

Huff..også jeg som har tempurpute da! Den går ikke an å vaske... :-(

Skrevet

Huff..også jeg som har tempurpute da! Den går ikke an å vaske... :-(

Men du kan vaske trekket. :o) Men ikke vask det sammen med noe annet, det nupper nemlig noe aldeles grusomnt!

Skrevet

Skifter pute mange ganger i året vi.

De blir flate eller klumpete å da går de i søpla.

Bruker syntetiske pga allergi.

Skrevet

Urk.

Jeg kaster putene etter et-to år. De syntetiske blir flate, og vasker jeg dem blir det klumper.

En annen undersøkelse viste at bare 40% av senger inneholder midd.

Selv har jeg varmeteppe som står på en time pr dag, det blir glovarmt og blir kaldt igjen før jeg legger meg. Det dreper det meste og tørker sengetøyet så det blir bedre å sove i.

Skrevet

Og tenk på noe som er enda eklere... Denne soppformen finnes også inne i kroppen din som en microbe.

Men den blir ikke skadelig før den har utviklet seg en stund med dårlig kosthold osv.

Skrevet

Men du kan vaske trekket. :o) Men ikke vask det sammen med noe annet, det nupper nemlig noe aldeles grusomnt!

Ja, stemmer det. Putetrekket har jeg vaska noen ganger. Bør nok ta av trekket på madrassen og vaske det også... Det er noen små brune flekker på puta. De kom en gang det kom noen regndråper på når puta hang ute til lufting. Er det sopp? *usj*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...