Gå til innhold

Sint barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Er alenemor med en gutt på 8 år. Han egentlig en kjekk og grei gutt, men har i det siste vært forferdlig sint og oppadfarende. Han er sur fra han står opp om morningen til han går og legger seg om kvelden. Han sliter også mhp venner og kamerater når han er slik han er. Jeg, som mor, får skylden hver gang noe går galt, eller når ting ikke går helt som han hadde tenkt. Når han er hos sin far har han ikek disse reaksjonene, mens jeg får det når han kommer hjem. Føler jeg ikke klarer å nå inn til ham, prøver alt fra å snakke rolig til ham til å til slutt bli kjempesint. Svaret jeg får når jeg prøver å forklare ham ting, er bare det bryr ikke jeg meg om eller jeg vil ikke ha venner, noe han selvfølgelig vil. Haan er veldig flink å skylde på alle andre, men han klare ikke å se sine egne feil. På skolen fungerer det for det meste fint, men problemet med venner er også gjeldene her. Føler ting henger sammen, og at det selvfølgelig er veldig sårt for han dette med venner. Er kmmet inn i en veldig ond sirkel, som vi har litt problemer med å komme oss utav. Har du noen gode råd på veien?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...