Gå til innhold

Nå har jeg sendt 15 brev.

Anbefalte innlegg

Gjest profile

Driver å leter etter behandler og nå har jeg sendt 15 brev så håper at jeg får positivt svar fra ihvertfall en.

Blir litt oppgitt over at systemet er lagt opp på denne måten. Hvorfor kunne ikke helseforetakene si opp avtalene med privatpraksis og istedet ansette psykologer og pysikatere ved DPS'er og klinikker. Det er vel "privatiseringsspøkelsets" tankegang, men de kunne ihvertfall ha ordnet med et ordentlig datasystem for behandlig og vidreformidling av søknader slik at en slapp å sende så mange... En sak for ymse pasientorganistasjoner?

Behandlerne kunne ihvertfall ha skaffet seg e-post adresser som de publiserte sammen med telefonnummeret. Herved en oppfordring til privatpraktiserende behandlere, dersom noen skulle lese dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202791-n%C3%A5-har-jeg-sendt-15-brev/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...