Gå til innhold

bipolar og den man er

Anbefalte innlegg

Gjest taniella

Mister man personligheten sin når man har bipolar lidelse? Hvordan hadde jeg vært uten den? Er den en del av deg eller er man en annen urelatert til den? Kan en ikke være litt hyper og oppstemt av natur uten å være syk? Det er jo mange personer som er "sprudlende" som de sier. hva er forskjellen? hvem er jeg??????? Hvem hadde jeg vært om noen hadde dratt den ut og vekk?

Er jeg glad i oppmerksomhet og prater høyt og mye og har lykkekick eller er jeg veldig beskjeden, vil ikke bli sett og hørt....... ?

?????

j,23

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202826-bipolar-og-den-man-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katherina

Jeg har tenkt det samme...Og håper å finne ut av mer av det når jeg snart skal starte i gruppeterapi. Man VIL jo gjerne være den sprudlende personen som man av og til er :o)

Regner med jeg får endel tilbakemeldinger i gruppen jeg skal starte i som gir meg svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...