Gjest hkhkhk Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg hadde noe på gang med en jente ganske lenge. Vi hadde sex og da mente hun at vi var sammen men dette fikk jeg vite ganske sent. Da jeg spurte henne om vi var sammen sa hun var usikker. Det har skjedd mye mellom oss. Vi do hjem for sommeren og jeg besøkte henne i sommer. Jeg har hatt veldig sterke følelser for henne. Etter en del ting blant annet abort har det skjært seg helt mellom oss. Jeg har prøvd for hardt til at det skulle funke mellom oss men har nå gitt opp. Jeg vet at jeg vat usikker og det der men har blitt bedre. Dette har nå tatt et år og jeg er lei av det hele. Da jeg spurte henne for en måned siden hvorda n ståa var mellom oss sa hun at hun var usikker på meg. Det er i og for seg greit nok. Men så ender det med at vi er intime men har ikke hatt sex. Dette er noe jeg finner vanskelig fordi jeg vil være sammen med jenta men det hele har blitt så komplisert. Jeg skjønner ikke hva vi driver på med og det ødelegger mye for meg. Jeg får humørsvingninger og tenker destruktivt. Så fikk jeg nok forrige uke. Så jeg har bestemt meg for å gi slipp på henne. Problemet er om nettene fordi jeg får ikke sove i det hele tatt og kan ligge våken i mange timer. Jeg sier til meg selv flere ganger at jeg gjør det rette. En som er usikker på meg end vil aldri bli det. Så hvorfor pine seg selv mer? Nok er nok og nå vil jeg ut av det hele. Men sliter med søvn om nettene. Hva skal jeg gjøre? Please hjelp meg. (By the way, jeg er 25 og hun 22) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202867-hvordan-klare-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.