Gå til innhold

Tomhet

Gjest Makkelita

Anbefalte innlegg

Gjest Makkelita
Skrevet

Hvordan vil dere beskrive tomhet? Ser det er et av kriteriene på borderline, men jeg er litt usikker på hva jeg skal svare der...

Kan man si meningsløshet? Kombinert med ensomhet? At man ikke har noe å gi?

Fortsetter under...

Skrevet

tomhet.. fravær av mening og håp, farger og lukter. Det er likegydighet og usynlighet.

Gjest Likegyldig jente
Skrevet

tomhet.. fravær av mening og håp, farger og lukter. Det er likegydighet og usynlighet.

Akkkurat sånn opplever jeg tomhet også.. Det er en veldig ekkel og fortvilende følelse. Har hatt det slik i to år.

Gjest levende spørsmålstegn
Skrevet

Jeg opplever tomheten som et slags svart hull i magen. Det høres sikkert rart ut, men den oppleves abstrakt. Som et vakuum.

De impulsive handlingene og mangelen på stabilitet i selvbilde tror jeg skyldes at jeg prøver å fylle det hullet. Det hullet gjør vondt, handlingene er et forsøk på å lindre.

Gjest makkelita
Skrevet

DET syns jeg var treffende :o) Noe sånt jeg mente. Mulig jeg må ta meg en prat med psykiateren min igjen..hehe.. Greit å vite hva andre tenker.

Gjest Makkelita
Skrevet

Jeg opplever tomheten som et slags svart hull i magen. Det høres sikkert rart ut, men den oppleves abstrakt. Som et vakuum.

De impulsive handlingene og mangelen på stabilitet i selvbilde tror jeg skyldes at jeg prøver å fylle det hullet. Det hullet gjør vondt, handlingene er et forsøk på å lindre.

Så du tenker at det har med selvbildet å gjøre? At man ikke "er" noen? Man er/vil være usynlig og gjør rare ting for å være "noen"?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...