Gjest Makkelita Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Hvordan vil dere beskrive tomhet? Ser det er et av kriteriene på borderline, men jeg er litt usikker på hva jeg skal svare der... Kan man si meningsløshet? Kombinert med ensomhet? At man ikke har noe å gi? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 tomhet.. fravær av mening og håp, farger og lukter. Det er likegydighet og usynlighet. 0 Siter
Gjest Likegyldig jente Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 tomhet.. fravær av mening og håp, farger og lukter. Det er likegydighet og usynlighet. Akkkurat sånn opplever jeg tomhet også.. Det er en veldig ekkel og fortvilende følelse. Har hatt det slik i to år. 0 Siter
Gjest levende spørsmålstegn Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg opplever tomheten som et slags svart hull i magen. Det høres sikkert rart ut, men den oppleves abstrakt. Som et vakuum. De impulsive handlingene og mangelen på stabilitet i selvbilde tror jeg skyldes at jeg prøver å fylle det hullet. Det hullet gjør vondt, handlingene er et forsøk på å lindre. 0 Siter
Gjest makkelita Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 tomhet.. fravær av mening og håp, farger og lukter. Det er likegydighet og usynlighet. DET syns jeg var treffende ) Noe sånt jeg mente. Mulig jeg må ta meg en prat med psykiateren min igjen..hehe.. Greit å vite hva andre tenker. 0 Siter
Gjest Makkelita Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg opplever tomheten som et slags svart hull i magen. Det høres sikkert rart ut, men den oppleves abstrakt. Som et vakuum. De impulsive handlingene og mangelen på stabilitet i selvbilde tror jeg skyldes at jeg prøver å fylle det hullet. Det hullet gjør vondt, handlingene er et forsøk på å lindre. Så du tenker at det har med selvbildet å gjøre? At man ikke "er" noen? Man er/vil være usynlig og gjør rare ting for å være "noen"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.